Ah! Si… Cred


O interjectie, o conjunctie si un verb…cu rezonanta. Il consider un bun inceput, tot timpul am considerat ca inceputurile bune sunt cele care te introduc direct in tema si nu banalele formule de politete.
Pune-mi o rola cu un film bun, sa ruleze pe ecranele mediocre ale anilor 50, de multe ori realizez ca nu am nevoie de atatia pixeli. Ce ti-e si cu omul modern…din pacate nu l-am cunoscut pe cel dinaintea mea ca sa pot compara. Dar mai scuteste-ma de atatea comparatii, sunt utile in general, dar aici nu le vad rostul. Fiecare are plusuri si minusuri, doar Messi e perfect!
Vreau sa ma relaxez, dar nu relaxarea aia ca dintr-o excursie, cand drumul si multitudinea de alegeri te obosesc. Vreau o plaja la mare sa nu fie frig, sa nu bata vantul si mai ales sa ma teleportez, sa nu obosesc pe drum. Inca nu le pot avea, la naiba si cu omul modern! Imi oferi masina care se conduce singura, dar omiti teleportul!
Vreau sa ma relaxez, nu sa ma odihnesc. De odihnit, ma odihneste somnul, noaptea. Desi visele nu-mi dau pace, dar stiu ca visele sunt spasme ale subconstientului, de fapt creierul functioneaza la capacitate mare chiar si atunci cand dorm.
Si dupa somn tre sa mananci. Vreau o salata fresh cu un dressing beton, dar fara sa ma gandesc cum sa o prepar. Acum cred ca inteleg de ce corporatistii sufera la capitolul energie, jobul in sine e placut si usor, dar sunt alti piranha de te sorb de energie: una dintre ele aceeasi grea alegere ce mananc azi, m-am saturat de combinatii de pui cu cartofi, salata, piure, si de aceeasi ciorba de la pranz, as gati ceva deosebit, dar n-am chef ca dureaza mult si mi-e foame plus aglomeratia de la mega image, insa in acelasi timp n-as mai manca nici bombele de fastfood sau pizza! Cat m-a obosit doar faptul ca m-am gandit la toate astea sa le transcriu, #apai sa le pun in practica. La piranha revin.
Cu toate astea pentru lipsa de energie ma consider unicul vinovat. Sunt vinovat ca nu reusesc sa unific cele 2 parti in care ma impart. Parc-as fi Basarabia si Romania. Nu reusesc sa ajung la pace, si unde nu e pace e tensiune sau razboi, armat sau mocnind ca-n Ucraina. Nu-mi place cand raman singur. Mintea e un dusman periculos, care te ridica in fata multimii. Imi merge mintea brici, si am o incredere fabuloasa in mine! Pot conduce alti oameni, pot conduce aproape orice, mai putin o masina! In schimb nu ma pot conduce pe mine spre o dualitate completa. Neglijez emotii, trairi, sentimente, eul meu sufera si probabil o sa raman un scriitor ruginit si opac. M-am nimicit pac, pac! Cand totul merge bine tre sa SCHIMBI, cand ceva nu merge doar sa insisti. Paradoxul asta e al dracu de real si ma leg de el. Nu am zis-o eu, doar am aplicat, a zis-o si un ganditor mai vechi, nu-i stiu numele ca nu citesc prea mult.
Vorbesc de pace, dar nu-ntelege gresit, caci nu caut linistea, linistea ma plictiseste, ma plafoneaza, ma oboseste, nu ma starneste. Am nevoie de agitatie, miscare, viteza. Asta e ritmul meu natural, intr-o continua miscare, ca aceea in jurul soarelui. Crezi ca e usor sa schimb atat de des si in esenta sa fiu acelasi? Da? Incearca tu si vezi ce-ti iese, bipolarule!
Imi place agitatia, urasc haosul si aglomeratia (mai putin cand se desfasoara pe stadionul Giulesti). Ajung la piranha 2. Normal ca o sa fii obosit pe viata daca esti nevoit 5 zile pe saptamana sa schimbi magistrala la Unirii de cate 2 ori pe zi,o data la 8, o data la 18!!! La naiba cu pestii astia ce te musca de cur si iti transforma rutina intr-un chin.
Sunt un om sociabil, schimb idei, conceptii cu oameni la fel de sociabili si de fair. Apropo, am realizat ca sunt un om corect, si as vrea sa ma pregatiti de testul suprem, duceti-ma in parlament! Oricum tu nu lua de bun ca sunt corect, cu toate astea cand iti cer sa ai incredere in mine, ofera-mi….ca nimic nu e moca, pentru asta iti ofer responsabilitatea mea! Sunt un om sociabil, si tot urasc la maximum acea patura sociala cu care nu socializez, ci doar schimb cuvinte, dar care traieste cu impresia ca tre sa fi disponibil oricand pentru ei. Plus ca nu-mi place cand mi se cer lucruri pe care nu sunt dispus sa le ofer. Considera-ma zgarcit si daca nu te incadrezi in grupul meu fair IA Aminte!
Nu-mi place izolarea, nu-mi place viata aia de cuplu in care te rupi de restul lumii si traiti doar tu in conceptiile ei si ea in conceptiile tale. Idiot ciclul asta al vietii…tot scopul pare sa ramaneti 2, va casatoriti, traiti fericiti in universul vostru redus, si dati nastere altor oameni. Tot cred ca poate fi mai mult de atat. Daca ar fi sa vorbesc din punct de vedere politic, prefer sa traiesc intr-o uniune europeana, decat intr-o comuniune de 2 state. Personal, cred ca te ratezi in momentul in care nu mai discuti idei cu cei din jur, ci doar va laudati cu casa pe care vreti sa v-o luati, amenajarea camerei copilului, alegerea rochiei de mireasa si alte bullshituri de genul.

AH, in cate locuri imi zboara mintea, SI cate intrebari imi pun…dar CRED ca asta genereaza solutii. Va urma!

Lasă un răspuns

