M-ai mintit Vlad!


-„Mi-ai spus ca ai vise, idei, planuri, strategii…am pretentia ca te cunosc de-atata timp, dar tot de-atata timp sunt parte, vrei nu vrei din viata ta si cel mai important TE VAD! Mi-ai spus ca iti place sa scrii, da`parc-ai fi ecologist, protejezi copacii. Mi-ai spus ca iti place sa faci versuri, ca iti iei lumea in cap, intri in studio si rupi norma, da n-ai un instrumental pe care sa-l simti pana in maduva oaselor si sa-ti plesneaca vena cand asezi strofe-ntregi pe el; da` tu ai 5-6 strofe pe care zabovesti uneori cand esti singur. Mi-ai spus tu, mai demult, ca vrei s-ajungi un orator mai bun ca Hittler, da` acum o arzi ca un antrenor in silenzio stampa, ti-ai pune robotul de la telefon sa vorbeasca pentru tine. Vorbeai de bussiness. Ca faci pe dracu-n patru sa stai calm pe fotoliu de-acasa sa faci calcule sa pui de-oparte sa-ti tragi partea si tu nu stii din ce parte sa tragi sa poti dormii linistit noaptea.
Parca era ieri cand imi vorbeai de principii si moralitate sau societate. Si cum tu esti anti si nu vrei sa te pui la masa cu ei, sa va-nbucati din toate. Dar tu aduci oameni la masa privindu-i ca pe un target, da` tu le pui totu` pe masa asteptand un pret, esti mai mult decat activ in aceasta ingrata societate in care orice centimetru patrat e o imensa piata de desfacere. Aminteste-ti cat ti-a luat sa analizezi fiecare situatie in parte, sa trasezi unele concluzii, cand efectele au fost atat de dureroase ca sa fii nevoit sa prinzi mersul cauzelor. De cand ti-ai dat seama ca ai judecat de atatea ori gresit si ti-ai promis ca nu o mai faci pana acum cand, o arzi dobitoc ca un sociolog de ii claseaza si traseaza pe toti si toate in tipologii si clase, cat timp a trecut? Compara-l cu ala care a trecut sa-ti dai seama ca aceasta este una din cauzele bolii tale; -Da, stiu. E de cateva ori mai mic!
Imi pare rau sa-ti spun Vlad, dar ma simt nevoit sa o fac fiindca te iubesc, esti ipocrit! Nu-mi cere exemple! Stii prea bine ca am dreptate! oricum tu esti prea obosit sa scrii cate situatii as avea sa-ti reprosez pe tema asta. Vlad mi-ai spus ca iubesti…dar in afara de cate-o fata care iti mai intra la inima, am vazut la fel de multa dragoste la tine ca alte sporturi decat fotbal in presa sportiva. Da Vlad, ironic, vorbesc in limbajul tau, ti-am spus ca te iubesc, eu iti arat ca tin la tine. Stii cand ne plimbam prin parc sau prin padure, pe vreo pajiste, ce fericiti eram amandoi? Zici ca iubesti natura Vlad, dar ma scoti atat de rar la o plimbare in parc…si nu numai…hai sa ne plimbam si in asfaltul asta irespirabil in care se zbate fiecare individ al societatii; Hai! Dar tu stai ca esti obosit si ca nu ai timp, deci m-ai mintit cand mi-ai zis ca TIMPUL E HIMERIC. Vorba parazitului, frumos m-ai mintit cand, cu un zambet mare pe fata imi spuneai ca vrei sa te-apuci de agricultura si sa-i descoperi secretele ca un preot in timpul unui act de spovedanie enoriasilor. Habar n-ai sa sadesti o samanta, idiotule!
Parca simt nostalgie cand mi-amintesc ca stiai tot ce misca pe langa tine, erai ca Mediafaxu` stiai tot ce si cand se intampla. Beam impreuna beri bune, ca le placea oamenilor sa stea pe langa tine, da Vlad si erau oameni care mergeau pe aceasi premisa ca si tine, si ce ti-a mai placut cand ai auzit-o si la Cheloo: <>. Acum tu para-se ca faci parte dintr-o grupare kamikaze in care nu mai este nimeni, i-ai exclus pe toti de pe langa tine si destepti si prosti. O arzi mai defensiv ca si Cartu asa ca ai grija sa nu sfarsesti cu un 0 mare in dreptul tau! Nu stii pe ce lume te afli, esti incapabil sa-mi zici un ministru daca te intreb. VLAD ti-au zis atatia si atatea cat esti de inteligent, sper sa nu ma mint si eu cand iti zic tie asta. De ce nu te folosesti de asta? Gandeste-te ca ai avut pe cate unu, altu, alta care au invatat multe de la tine, care te-au studiat atent si te-au respectat si te-au urmat in multe cazuri. Pe multi dintre ei deja i-ai dezamagit. Ai vazut si tu ce amara a fost dezamagirea cand a venit din partea persoanelor pe care le-ai apreciat. Vlad, vezi ca inca ai persoane care te privesc ca prin ochii unor pirati pe capitanul lor. Ai grija de ele, e de-ajuns pe cati i-ai tras in jos pana acum.
Vlad nu mai pot sa tac! Stii ce e cel mai trist? Ca imi spui uneori ca esti fericit…sau macar imi spui ca esti ok, dar ia zi-mi tu unde-i fericirea? In gandurile in care esti pierdut 80 de procente din 100 in timpul in care nu dormi? Da, ai si tu dreptate cand imi spui ca persoanele din jurul tau au grija sa te faca fericit. Dar si cu persoanele astea din jurul tau… e cu dus si intors… ca nu vor sta toata viata dupa curu` tau Vlad! E datoria ta sa te faci fericit. E datoria ta sa pastrezi valorile astea care se zbat din rasputeri sa te tina pe linia de plutire si sa le demonstrezi ca si tu esti o valoare de un asemenea calibru!
Vlad, Vlad, Vlad si iar Vlad. Te rog din suflet sa nu ma mai minti, stii prea bine cum e sa fii mintit de unu, alta… si urasti atat de mult chestia asta. Vlad fii asa cum mi-ai spus! asa cum vrei TU! Crede-ma, ai toate conditiile in jurul tau, dar esti dobitoc si nu te folosesti de ele. Totdeauna ti-a placut strategia. Fii un manager bun si foloseste-te de toate vazute si nevazute ca sa-ti demonstrezi ca poti fii asa cum mi-ai zis.

Te iubesc Vlad…”

1 comentariu

  1. Bianca. said,

    30 Decembrie 2012 la 20:26

    Vlad, trezeste-te!🙂 poti.


Lasă un răspuns

