Timp pentru mine!


„Parca nu trebuia sa fie asa, parca aveam scopuri, planuri sau asa ceva”

Cand esti mic ti se pune tipica intrebare cretina „Ce vrei sa devii cand vei fi mare?”. Nu imi mai aduc aminte foarte bine ce am raspuns atunci, probabil fotbalist, caci m-a atras fenomenul de la o varsta frageda. Bineinteles, nu am devenit fotbalist, dar se nastea in mine ambitia, si am facut si pasul spre fotbal timp de 6 luni. Nu a fost sa fie, caci pentru a fi un sportiv bun ai nevoie de talent si multa munca, dar a fost o experienta satisfacatoare.
Odata ce am inceput sa cresc nu am mai vrut sa fiu fotbalist, nici nu am mai stat sa ma gandesc ce vreau sa fiu in viata, facand o mica paranteza cred ca de atunci a inceput „inteligentizarea” mea din partea divinitatii, caci este de cacat sa iti doresti sa fii ceva… trebuie sa fii exact ce te face fericit\implinit sufleteste in fiecare moment din viata.

Ajuns undeva aproape de 20 de ani, pot sa iti raspund ca sunt exact ceea ce am vrut sa fiu cand eram mic. Sunt rezultatul activitatilor, actiunilor mele asupra mea, dar bineinteles si a altor factori, cum ar fi familie si mediul social in care am fost crescut. Ajuns la aceasta varsta constat ca am „motoarele” turate la maxim si ca sunt pregatit pentru o lupta cu mine pentru urmatoarea perioada. Am nevoie de timp, si mi l-am luat, nu am nevoie sa fiu sclavul unui sistem care te ucide social. Nu vreau sa fiu exploatat pentru niste bani, fara de care nu pot sa fac o facultate, o cariera, sau chiar in ultimul rand sa ma hranesc. Suntem conditionati social, si acesta este un obstacol de netrecut in dezvoltarea noastra personala, este o amenintare a unui sistem diabolic asupra omenirii, este o dominare prin frica, este o sclavie pe care eu m-am hotarat sa nu o mai accept
Ce inseamna asta? Nu am sa mai lucrez in acele companii\institutii care nu respecta un raport de bun-simt, si anume: munca prestata\recompensa financiara. Fara exploatare, fara sclavie! De aici rezulta timp castigat, adica timpul pe care il foloseam in interesul acelei companii, un timp pe care va trebui sa il folosesc cat mai util pentru mine: dezvoltare personala, cunoastere, experienta de viata. Tot de aici rezulta venit 0, voi incerca sa fac pe cont propriu banii de care am nevoie.

Nu este o filozofie revolutionara, ci doar combaterea fricii care o propune sistemul demonic care domina lumea. Nu am ce pierde, poate nu o sa mai sa-mi continui studiile, dar nu este o paguba foarte mare, caci si studiile te duc tot in directia sclaviei, nu am ce pierde, deoarece mi-am fructificat foarte bine resursele de care am dispus, pe parcursul vietii, si mi-am trait aceasta perioada asa cum am dorit.

Acum am timp, pentru mine, am timp sa „Ma gandesc la cum
sa fac bani fara sa pierd nimic, nu vreau viata mai buna cat vreau sa mor linistit…”
!

Omu Gnom – Demisia

Lasă un răspuns

