Zumzet


Natura a inviat din nou, copaci infloriti, iarba proaspata, frunze verzi. Nu pot spune ca e primavara, incalzirea globala isi arata efectul, ne apropiem din ce in ce mai mult de 2 perioade intr-un an: una calda si una rece, dar las regretele, nu e problema mea, ma adaptez si inca visez la ziua cand cu 2 uzziuri in mana pot sa trag la liber in cei care ne fut resursele. Si mai ales trebuie sa profit de aceasta mica stare de tranzitie care ar trebui sa fie primavara, cu siguranta peste cativa ani, nu multi, va disparea si aceasta.
Si daca totul e verde in jur, nu puteam sa nu ma asortez, caci verdele meu imi ofera linistea pe care nu o gasesc in atmosfera, zambetul care cu alte ocazii a fost declarat ca fiind pe cale de disparitie si nu in ultimul rand imi readuce aminte de copilarie si atmosfera interioara de atunci. Cam atat, oricum n-are rost sa vorbesc prea mult despre asta… Multi vad, putini inteleg. Eu sa ma simt bine!

Si cu toate astea zumzetul din jurul mintii mele nu-mi da pace, poate e din cauza orasului, caci zgomotul care il produce e asurzitor, obositor, de-aia prefer linistea parcurilor. Sau poate e din cauza ipocritiei din jur, foarte posibil de astfel, ori a nevoi de adaptare pe care o traiesc de cativa ani, da adaptare la modul de viata de acum, la obiceiurile, nevoile, comportamentul altora, dar intr-o concluzie scurta si la obiect: Da-i in sloboz, ca nu mor caii cand vor cainii!
Insa linistea pe care o caut poate asimila toti decibelii existenti la un moment pe planeta, cum si eu pot asimila o masa foarte mare de ura, sau cum Pancu da dovada de mai multa atitudine decat tot restul echipei si e capabil sa imi redea un colt de seninatate, desi pana si vremea de afara e potrivnica. Dar tocmai asta e farmecul vietii, adrenalina, nervi, sentimente, trairi, ganduri, comportamente… de diferite feluri de la nivelul -2 pana la ultimul etaj.

Si vorbesc de zumzet, ura si liniste. Deloc intamplator! Cand ura se descarca precum un nor negru intr-o ploaie torentiala, la sfarsitul ei linistea se asterne, iar zumzetul dispare, precum curcubeul acapareaza cerul. Amin!

1 comentariu

  1. Mitza said,

    22 Mai 2011 la 20:25

    foarte tare frate
    te saluta mihai


Lasă un răspuns

