Romania, cu un singur R!


Astazi scriu despre un subiect delicat, si mai exact tiganii. Sunt considerat rasist si nu stau sa analizez daca chiar sunt sau nu, eu zic doar NU SUNT RASIST, dar urasc tiganii. Nu imi place sa generalizez, dar cand vine vorba despre tigani este foarte greu sa nu o fac. Nu e vina mea ca marea majoriatate sunt la fel, se poarta la fel.

Urasc tiganii pentru ca:

-Nu sunt educati

-Nu se spala

-Nu gandesc

-Comit infractiuni

-Sunt o pata pe aceasta lume, o bacterie in aceasta tara.

Urasc tiganii, nu datorita culorii pielii, ci datorita modului in care se poarta. Nu imi place ca ne-au navalit tara, nu o respecta, nu ii respecta pe ceilalti, nu imi place ca nu au valori morale, nu au cultura, nu au caracter, nu imi place muzica pe care ei o asculta, NU IMI PLAC, pentru ca se poarta ca si cum nu ar fi oameni. De fapt eu nici nu ii consider oameni, ci o specie slab evoluata.

Numai ca stiti ce nu inteleg? Cum romanii ii tolereaza, ba mai mult sunt destui care au inceput sa fie tiganizati. Statul ii protejeaza, le ofera privilegii, si cu toate astea ei nu fac altceva decat sa profite de aceste ajutoare, dar refuza sa fie educati, sa evolueze. Tiganii traiesc in stilul lor haotic, deranjand restul populatiei, si cu toate astea noi nu facem nimic, stam si le suportam mirosul si manelele in autobuz, desi ei circula cu acel autobuz fara bilet si nici macar nu primesc amenda pentru lucrul acesta. Noi le inghitim limbajul si comportamentul rudimentar, noua ne este frica de ei chiar in tara noastra. Mai mult noi ne certam de multe ori intre noi pentru ei, ca se gasesc tot felul de „iluminati” care sa apere drepturile acestei minoritati, dar care fac pe prostii cand e vorba de responsabilitatile pe care aceasta specie subevoluata le are pentru tara si societatea in care traieste.

Tiganii sunt oameni fara popor, nici macar nu pot fi considerati minoritate, caci nu exista un loc in care ei sa fie majoritari. Nici macar nu ii putem face pachet si trimite acasa. Asa ca hai sa-i bagam in pamant ca Hittler, hai sa-i facem sapun (cu ocazia asta am creat si un paradox frumos: tigan-sapun). Eu unul m-am saturat de aceste cuvinte frumoase „anti-rasism”, „anti-discriminare”, mai ales ca circula bani buni prin ele, si dintr-un tigan nu ai ce scoate, ca tiganu` tot tigan e. Asa ca mai da-i in mortii lor de mamifere, ca noi, romanii, nu avem loc de ei prin autobuze, piete, parcuri, scoli sau facultati… ce minoritate defavorizata e asta cand are locuri asigurate in scoli si facultati, chiar daca reusesc rezultate mult mai slabe ca restul colegilor romani?

 

Imi pare rau sa o spun, dar ne meritam imaginea de tigani in Europa, atat timp cat statul roman si mai stiu eu ce alte organizatii „de binefacere” ii protejeaja pe acesti tigani si ii privilegiaza la orice pas, si nici macar nu au niste paltforme prin care sa ii oblige sa intre in randul civilizatiei. Mi se rupe pula de eticheta de rasist, eu nu ii spun unui om ca e tigan , doar ca e mai colorat la piele, ii spun ca e tigan, atunci cand are comportament de specie subevoluata.

Tiganii nu sunt rromi, sunt TIGANI. Si Romanii nu sunt tigani, caci CU UN SINGUR R SE SCRIE ROMANIA!

12 comentarii

  1. Carina said,

    3 Decembrie 2010 la 12:59

    Trebuia tu sa scrii despre tigani odata si odata :)) oricum, generalizezi prea mult treaba cu tiganii, nu sunt toti la fel de nespalati si de nesimtiti, etc.

    • tarzau said,

      11 Iunie 2012 la 22:21

      Carina, ce propui?Nuvezi ca au jurat sa ne depaseasca numeric?

  2. ilinca said,

    4 Decembrie 2010 la 14:16

    O ba da,chiar sunt toti asa. Poate mai gasesti 2-3 exceptii,dar mai mult nu.

  3. dyde said,

    7 Decembrie 2010 la 23:43

    Bro, poate o sa ma injuri dar tigani sunt oamenii care au inteles cel mai bine ideea de Uniune Europeana si libera circulatie. Fraieresc orice stat unde se duc, si castiga foarte multi bani. In Wroclaw am gasit o satra de tigani, veniti toti dintr-un singur oras din Romania, Fagaras. Am un prieten care spunea ca a vazut tigani romani pe o insula langa Mexic. OK, fura, inseala si alte chestii, insa pentru asta trebuie sa fi destept. In plus, nu trebuie sa generalizam, sunt oameni si oameni, nu poti sa generalizezi doar dupa rasa, avem si romani destui care fura si omoara, si poate daca am lua in functie de numarul populatie, am avea mai multi decat ei. Problemele pe care le avem in prezent cu rromi din toata Europa le avem datorita unui spaniol care era atunci Presedintele UE, undeva prin ’93.S-a votat sa se schimbe denumirea din tigan in romales. Romanii au facut scandal ca o sa se confunde roman cu romales, insa spaniolul ne-a acuzat ca am fi rasisti. Cum eram prapaditi si pupam in fund pe toti am inghitit si am schimbat denumirea. Acum toti ne confunda cu ei. Era un articol interesant pe net, unde am gasit istoria asta. Mai spunea si ceva de genul ca acelasi spaniol, nu stiu sigur cum il cheama, in 2010 spunea ca roman, romales e acelasi lucru.Deci, sincer sa fiu, ca de obicei, ne-am facut-o cu mana noastra.

    • 13sickmind said,

      8 Decembrie 2010 la 00:11

      Nu o sa te injur, dar gresesti mult in ceea ce spui. Din ce spui tu, reiese ca ideea de UE este aceea de ai lasa pe straini sa-ti cotropeasca teritoriul. UE este o organizatie prin care statele puternice ale europei vestice isi impart influentele economico-politice in Europa, nicidecum o poarta a raiului pentru ultimul tigan din Fagaras.
      Iar al doilea punct, si cel mai important: NU ESTE DELOC DE LAUDAT ca se plimba in toata Europa\lumea si fraieresc orice stat. Este cea mai bolnava mentalitate, practic traiesc doar la japca. IN NICIUN CAZ NU SUNT UN EXEMPLU DE URMAT! Si altceva, asta nu denota desteptaciune sau inteligenta ci o tactica de supravietuire in conditiile in care sunt prea prosti ca sa gandeasca, prea lenesi ca sa munceasca si prea tigani ca traiasca!
      Am zis ca nu imi place sa generalizez, dar in cazul lor e greu sa nu generalizezi. Niciodata nu am spus ca romanii sunt un etalon de civilizatie, din contra, cu fiecare ocazie am subliniat mentalitatea mizera si lasitatea acestuia, dar cu toate astea faci din nou o mare greseala spunand ca ar putea fi mai multi romani decat tigani care comit infractiuni. Poate numeric (desi ma indoiesc), dar proportional nu exista nicio sansa, caci doamne ajuta inca suntem mai multi ca ei!

  4. DinSuburbieOmorTiganii said,

    26 Ianuarie 2011 la 21:00

    Bai nene,eu sunt de acord cu acest articol.Tiganii au fost sclavi mai demult ai uitat sa zici asta , dar Ioan Cuza cand a unit principatele,i a eliberat din sclavie pe Tigani!!! Vai Proasta decizie pe atunci cu ”P” mare.Si de atunci ei au existat la noi liberi , si azi ii gasim la fel ,pentru ca din pacate tara in care ii gasesti este Romania.Eu sunt nationalist, nu rasist, pentru ca nu trebuie sa uitam ca desi negrii din America,erau sclavi, aia chiar meritau libertatea frate.In ziua de azi negrii sunt actori ,etc. TIganii sunt actori la circul romanesc.Salut. Sper ca cineva intr o zi sau toti romanii adevarati o sa faca ceva sa ii omoram sa i expulzam nu stiu.

  5. HUO ! said,

    11 Octombrie 2011 la 14:26

    UCIDETI TIGANII !

  6. Mihai said,

    14 Martie 2012 la 22:22

    Ma 80% din tigani se incadreaza in criteriile de mai sus . Dar restu 20% sunt educati etc. Dar din cauza celor 80% nu prea se observa acest lucru . Eu as zice ca trebuie goniti din tara asta mai frate . Adica nu as avea nimic daca ar respecta regula „Respecta-ma , te respect ! ” , ei sunt ceva de genu Respecta-ma sau te tai . Se gandesc sa fie supremi , fiecare dintre ei .

  7. 23 Martie 2012 la 14:35

    Nu e exact cum spuneti. Eu sunt din craiova: capitala tiganilor. Batrani tigani nu sunt prosti crescuti dar copii si adolescenti ( ba chiar adulti) sunt un pericol public.

    • tarzau said,

      11 Iunie 2012 la 22:17

      Nu e exact cum scrii:invata swa scrii corect gramatical.Si eusunt din Craiova.

  8. tarzau said,

    11 Iunie 2012 la 22:01

    Mi-e rusine ca in Romania,tara cu cel mai mare procentaj de tigani si careia tiganii i-aufacut cel mai mult rau,exista romani care le ia apararea,care le spun `romi`,etc.Tiganii ne fura identitatea,be fura numele(ei si-au mai atribuit in trecut identitatea altor popoare),i-au depasit numeric pe unguri devenind prima minoritate si acum vor sa ne depaseasca pe noi ,devenind majoritate.,dupa care vor oncerca sa ne omoare sa ne persecute si sa ne determine sa emigram ca sa ne ia statul.SE VREA CREAREA UNUI STAT TIGANESC PE TERITORIUL ROMANIEI.Iar noi ne certam intre noi din cauza lor cum ca nu toti tiganii sunt rai:un tigan bun e un tigan mort.

  9. tarzau said,

    11 Iunie 2012 la 22:13

    Cum am devenit rasist?simplu:m-am nascut si asta sunt Sunt rasist pt ca sunt alb.Da ,sunt rasist, da ,vreau sa dispara din lumea noastra alba negrii cu buzele lor groase si nasurile lor turtite.Sunt mandru de parul meu negru si de pielea mea alba.Dar dintre toti cioroii de pe pamant pe ei ,pe tigani ii urasc cel mai mult.Tiganii sunt scursurile rasei negroide din India,tiganii sunt gunoaiele omenirii.


Lasă un răspuns

