Un an de 13sickmind`s blog


Luna noiembrie. Nici pe departe nu este luna mea favorita, ba chiar as putea spune ca este luna care o urasc cel mai mult si nu ma intrebati de ce, ca nu as fi in stare sa raspund. In timp ce ma uitam un pic prin blogul meu (imi citesc de multe ori blogul), mi-am amintit ca luna noiembrie este luna in care am scos 13SICKMIND`S BLOG la lumina.

Pe 26 noiembrie 2009 publicam o mica parte din „Cartea lui Vlad”. Era un text mai vechi, care intre timp l-am pierdut, si pe care l-am publicat in lipsa unui articol de inceput al blogului. De atunci a trecut un an si cateva zile, am postat 52 de articole, o medie bunicica de unul pe saptamana, am avut 2596 de vizualizari, in medie 50 pe articol. In tot acest interval am primit laude, critici, am castigat cativa cititori, dar cel mai important, si de altfel acesta este motivul pentru care mi-am deschis blogul, este locul in care reusesc sa ma exprim si sa ma inteleg eu cu mine insumi.

In prima parte a anului am fost mult mai activ, a fost perioada in care am demarat si rubrica „Interviu cu un om simplu”, rubrica abandonata momentan, si tot in prima parte a anului m-am ocupat mai mult de promovari culturale. Asa ca obiectivul pentru al doilea an de 13sickmind`s blog este continuarea proiectelor incepute pana acum, precum si o evolutie bazata pe o pondere mai mare de articole si pe niste proiecte noi. De asemenea, principalul obiectiv al 13sickmind`s blog este demararea unei actiuni social-umanitara-golaneasca (imi permit sa o numesc) de mare anvergura la nivelul orasului Bucuresti.

 

P.S: Caut colaboratori si sponsori pentru actiune, asa ca cine este interesat nu trebuie sa ezite sa ma contacteze.

In curand voi da drumul la o editie experimentala 13sickmind`s blog newspaper.

1 comentariu

  1. dyde said,

    1 Decembrie 2010 la 22:51

    la multi ani blogului, sa iti traiasca. Astept ziarul de blog…Bafta.Imi place ce ai reusit sa fac aici


Lasă un răspuns

