„Atunci cand am sa mor…”


Mi-ar fi placut sa continui cu: Am sa inviu si am sa fiu mai puternic. Dar nu sunt Iisus, asa ca nu dispun de aceasta capacitate biblica. Deci, atunci cand am sa mor, am sa mor pur si simplu. Si asta se poate intempla maine, sau poimaine, sau peste o saptamana sau SFARSITUL NU-I AICI cum spune legenda Florian Pittis!

Nu scriu chestia asta pentru ca ma simt amenintat de moarte, cum a spus-o o alta legenda, Adrian Paunescu (Odihneasca-se in pace!). O scriu, poate, pentru ca vreau sa va transmit ca atunci cand am sa mor nu o sa va las niciun mesaj, caci tot ce am avut de zis am zis cat am trait! Sau poate sa stiti ca am o singura dorinta: cand o sa mor vreau sa fiu ingropat cu steagul si fularul Rapidului, pentru ca voi iubi Rapidul si cand nu oi mai fi!

Dar cel mai probabil o scriu ca poate deja ma simt mort… in interior (cred ca e o forma mai complexa de apatiroza). Sunt la fel de gol ca si sutul lui Pancu din groapa in `99, cand Rapid a luat si titlul. Sunt la fel de gol ca si paginile din cartile de istorie pe care ar fi trebuit sa le umplu eu. Sunt la fel de gol ca si atunci cand fac sex. Si as mai putea gasi cateva comparatii la fel de fine, dar cred ca ai prins ideea, si in plus nu vreau sa exagerez.

Ce cacat… scriu iar despre stari (desi nu imi place), si ca sa vezi ce paradox, scriu tocmai despre stari de cacat! Dar imi place paradoxul… „Kazi ii zice dumnezeu”, eu ii zic echilibrul dintre extreme sau mai frumos punctul ce uneste 2 paralele! Si iata paradoxul: Atunci cand am sa mor am sa ma bucur! Pana acum ma tot gandeam ca ar fi ideal sa mor cam pe la 45-50 de ani, ca sa nu o lalai. De azi mi-am schimbat perceptia, este ok sa mor atunci cand nu mai astept nimic de la viata cand nu mai stiu sa ma bucur de viata, sau pur si simplu cand ea ma asteapta cel mai natural posibil (la fel de natural ca verdele pe care il inhalez cu placere). Acum realizez ca este ok  sa mor si la 85 de ani, dar si la 19, pentru ca poate, moartea este doar o forma placuta de retragere!

Music please!

La Familia ft. Morometii – Cand am sa mor

2 comentarii

  1. paulgabo said,

    12 Noiembrie 2010 la 15:45

    Imi place ca l-ai scris, insa e putin cam devreme ca sa il scrii, mai ai destul timp, si intre timp perceptia o sa se schimbe.Nu imi place ca i-ai zis lu comunistu de Paunescu sa se odihneasca in pace, a fost un pupincurist comunist.Toate cele bune, si nu uita ca viata de abia acum incepe…

    • 13sickmind said,

      12 Noiembrie 2010 la 15:57

      Nu comentez trecutul comunist al lui Paunescu, pentru ca nici nu sunt foarte informat in privinta asta, dar Paunescu este cel care a scris cel mai frumos imn din tara, cel al Rapidului, si de asemenea a mai dedicat cateva poezii.


Lasă un răspuns

