Buna seara, Buna seara


… am venit cu postarea! Asa ca tine-te bine. Pune lacate pe usi si fiare pe geamuri, ca alea din penitenciare, caci depresiile le-am aruncat si ma simt in forma, in stare.

Octombrie. E ora bilantului. Daca tu, cititorule, ti-ai indreptat privirea inspre blogul asta de mai demult, inseamna ca ai observat ca pe la inceputul acestui 2010 mi-am pus o lista cu obiective. Si e tarziu, somn nu prea am, asa ca m-am gandit sa intru in „scena”. Am luat bacul, chiar cu o nota buna spre bucuria mea, spre invidia unora, altora care stramba din nas, dar ce sloboz vina am eu ca tu hranesti sentimentul asta bai ghertoi? Pe plan sentimental e mai mult decat bine si frumos, e mai mult decat am crezut ca se poate, deci mai pe scurt: PESTE ASTEPTARI! Facultate…DA, si poate ma luai in ras, dar este vorba despre Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicari din cadrul Universitatii Bucuresti… te indoiai cumva? iar te uiti urat? De calatorit, nu am calatorit. E aproape un obiectiv ratat, dar sunt multi factori care m-au impiedicat: financiari, lipsa de personal, razboiul intern al mintii mele s.a.m.d

Mai era ceva… a, da! Revenirea in studio. Inca nu, dar premisele sunt mai mult decat bune, aici ambitiile deja sunt gata sa explodeze si versurile sa se asterne pe foi, caci am de gand sa aduc din nou PASIUNEA MUZICII DE STRADA chiar acasa la ea, adica in strada. Ca va incepe cu decembrie anul acesta, sau ca se va concretiza in 2011, 2012, nu pot spune (am multe detalii de pus la punct), dar in mod cert va exista „INTRODUCERE IN EXTREM”!

Bilantul arata binisor, dar nu cifrele astea „oficiale” ma fac sa ma simt in forma in care ma aflu, ci inima mea care pare a-si fi regasit cadenta. Libertatea care imi vine din inima, libertatea de a fi natural, intr-o multime de „sintetice” si „chimicale”. Pentru mine nu exista limite care sa ma constranga, nu exista reguli, interdictii, nu exista „pentru ca asa trebuie sa faci”, si bro crede-ma NU exista „odata si odata toti ajungem in lesa”, nu exista facebook, twitter, 3d, symbian, android! Pentru mine exista ” Bucura-te de Viata„*

P.S: Salutari pentru Dyde, ai grija de tine in Polonia si sa auzim numai de bine, salutari lui Alex, te astept acasa! si caci tot ascult superbul album al lui NAS si Damian Marley citez „Real friends don`t change”! Oare?

*Nu pot sa pun mp3 melodia, asa ca va dau linkul de pe sharemobile.

3 comentarii

  1. Alex said,

    3 Octombrie 2010 la 02:29

    salutari si tie…….sa reusesti sa faci tot ceea ce ti-ai propus si in plus….

    abea astept sa vin acasa…si poate de la anu ne vedem prin BUCURESTI

  2. bianca said,

    3 Octombrie 2010 la 13:12

    pe plan sentimental, te iubesc!

  3. george said,

    4 Octombrie 2010 la 23:13

    Foarte bune postari, tine-o tot asa.


Lasă un răspuns

