O mica „picantereala”


„E plictiseala, strada pare ca plange…” de mult!

Sunt in Bucuresti de mai bine de-o luna. Nu, nu Bucurestiul este plictisitor, chiar este plin de viata. M-am indragostit de la inceput de Romana, Universitate, Tineretului, Lipscani (si de-abia am inceput sa-l explorez). In plus sunt in acelasi loc cu marea mea dragoste, Stadionul Valentin Stanescu, Giulesti. Plictisitor este modul in care imi duc existenta inceputului de trai in capitala. Mi-e dor de serile cu multe sticle goale, scrumiere pline, difuzoare din care rasuna cu putere flowul mortal al artistilor hip-hop si aberatiile pe care le imparti cu 2-3 tovarasi sparti sau treji, de exploratul strazilor, de palmatul cuiului la vederea „loganului de mai”, de nopti pierdute! Mi-e dor de viata fratioare!

Si locul este foarte potrivit pentru viata buna, buna, nu gluma. M-as distra teribil pe seama comozitatii bucurestenilor, caci lor li se pare atat de bolnavicios mersul pe jos. Daca se poate, cu siguranta ar dori sa aiba langa bloc: mallul, locul de munca si supermarketul (asta, daca nu e in mall), de universul lor care inseamna mallul, sau de incapatanarea lor de a merge cu masina personala, in loc de metrou (iubesc metroul bucurestean). Aici e loc de multe „picantereli”!

Dar, stau acasa. Stau acasa, ma plictisesc, gatesc, cugetez si ma entuziasmez teribil cand am placerea de a urmari Rapidul pe Giulesti, sau cand primesc cate o vizita placuta!  Si cugetand in timp ce mancam o „improvizatie” realizata de mine, am ajuns si la marea filozofie: Mancarea picanta provoaca dependenta psihica! Da, mancarea picanta trebuie pusa in aceeasi categorie cu tigarile, alcoolul (la acestea 2 apare si fizica), marijuana, ciocolata sau cafeaua.

Sunt un consumator de mancare picanta. Shaworma o mananc doar picanta, pizza trebuie sa fie peperoncinni sau diavola si bineinteles cu un sos picant, ketchupul care il consum cu o diversitate de alimente, de asemenea trebuie sa fie picant. Recent am adus de acasa ardei iuti maruntiti in otet, bineinteles destul de iuti pentru a conferi mancarii o savoare picanta. Si desi ultima improvizatie a fost atat de picanta incat a trebuie sa consum o mare cantitate de apa in timp ce mancam, si totodata a acoperit gustul ciupercilor, urmatoarea masa nu putea fi altfel decat picanta!

In concluzie, va doresc sa va „picanterati” cu viata de Bucuresti si sa va ganditi atunci cand shawormarul va intreaba daca o doriti picanta, ca puteti sa mancati linistiti….. ardeiul iute este de cateva zeci de ori mai ieftin decat iarba!

2 comentarii

  1. bianca said,

    22 August 2010 la 11:17

    Foarte tare. O sa-mi permit sa fur si eu niste idei pentru un articol (cu drepturi de autor incluse bineinteles). Kiss, kisstv :*

  2. 22 Septembrie 2010 la 20:47

    imi place blogul tau. poate ti se pare putin plictisitor asa la inceput, e normal, pana iti faci amici, dar o sa vezi ca in curand o sa-ti schimbi parerea, asta daca nu s-a intamplat deja.🙂


Lasă un răspuns

