Hai sa ajutam statul roman


Ministrul de finante, Sebastian Vladescu a facut un anunt prin care indeamna populatia sa ajute statul roman sa iasa din criza. Si cum credeti ca am putea face noi asta? Simplu, lesinatura asta de Vladescu a deschis un cont prin care putem dona bani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noi trebuie sa ajutam statul sa iasa din criza, NOI suntem salvarea lor. Dragi profesori va rog eu donati din salariile voastre si pentru amaratii nostri de guvernanti, dragi mamici, din indemnizatia pentru copii puteti lasa acolo cativa lei si pentru statul roman, domnilor pensionari rugati postasul sa depuna o mica parte din pensia dumneavoastra in contul lui vladescu, dragi elevi renuntati la o mica parte din alocatie, ca o faceti tot pentru viitorul vostru.

Dupa ce ani la rand statul ne-a sustinut, ne-a ajutat, ne-a introdus impozit dupa impozit, ne-a facut reduceri dupa reduceri, salariale bineinteles, oameni buni este timpul sa ii intoarcem serviciul.

Eu nu am bani, imi pare rau, dar din solidaritate cu cei care vor dona am si eu cate un deget mijlociu la fiecare mana pe care il voi arata cu placere domnului vladescu!

MUIE ba jegule…………..

Tu, bunule cetatean cum ajuti statul roman sa iasa din criza?

1 comentariu

  1. proxymagape said,

    21 Iunie 2010 la 13:14

    Dupa cum ar spune Brucan: mai e mult pana invatam sa facem democratie!


Lasă un răspuns

