Drumuri intortocheate in subteran


Scriind din cadrul prin care privesc, adica realist-futurist veridic, asez cuvintele dintr-o imagine de ansamblu asupra drumurilor. Imi place foarte mult sa ma plimb, m-am plimbat, putin cei drept, am fost, am vazut, am inteles (in limitele capacitatii mele de intelegere), am plecat. Concluzia: DRUMURILE SUNT INTORTOCHEATE!

Terra a fost odata goala…doar paduri, pasuni, munti, campii, ape, dealuri, vegetatie, pana cand dumnezeu s-a gandit sa creeze animalele si cea mai dezvoltata forma de mamifer, adica omul, sau pana cand animalele care existau deja s-au dezvoltat, AU EVOLUAT si au aparut oamenii. Dracu` stie cum au ajuns aici oamenii, insa e clar ca oamenii au fost cei care au creat drumurile, si stii bine ca aici nu ma refer la Bulevardul Magheru.

Una dintre legile firii, si anume egocentrismul a facut ca, la inceput fiecare sa fie cu drumul lui, pana cand tot acest egocentrism a deviat in dorinta de putere, de dominatie si control. Oamenii acestia se gasesc in spatele usilor inchise ale conferintelor bilderberg, sunt cei care decid cand sa mai apara o criza mondiala, cand sa se declanseze un razboi, sau cand trebuie introdus un nou virus. Ei sunt cei care au intortocheat drumurile, profitand de egocentrismul fiecarui individ si care au pus indicatoare pe aceste drumuri, si pe oricare l-ai urma la un moment dat ai de ales, si nu, nu trebuie sa alegi intre bine si rau. Nu exista bine si rau, acestea sunt elemente de subiectivitate, dar pe oricare dintre aceste drumuri le-ai urma, ajungi tot intr-o directie favorabila lor, caci si indicatoarele tin tot de subiectivitate, a celor care le-au facut.

Am zis dominatie si control. Controlul se realizeaza printr-o chestie foarte buna initial, si anume prin satisfacerea necesitatilor individuale.  Asa „stiu ce avem, ce nu, ce vrem si ce suntem dispusi sa platim pentru ce ne dorim”.

Iisus este „sageata” lor, la fel ca dealerul de la colt de strada. Iisus este insa o alfel de sageata, este un borfas barbos care trebuie doar sa stea linistit pe un nor si sa priveasca lumea asta mica de pe aceasta planeta mare. Se folosesc de minunea pe care eu o numesc paradox. O lume plina de vicii se inchina unui neviciat. E la fel ca un magnet, capetele opuse se atrag si pot sa iti dau exemple cu miile.

Asta au creat ei si ne controleaza pe noi. Dar drumurile noastre din subteranul mintii sunt la fel de intortocheate si asta datorita lor, dar mai ales datorita noua. Ca bine zis, in primul rand trebuie sa ne luptam cu noi, intrun articol mai vechi am si aruncat de astfel o provocare de genul. Drumurile mele sunt intortocheate si pentru ca trebuie sa fiu in tandem cu tara asta, nu sunt nici asfaltate, ma pot bucura doar de unele slab pavate. Si de multe ori le intortochez mai rau, deoarece in aceasta lupta continua ma scap de sub propriul control, si intrun fel e normal, caci devin temperamental atunci cand sunt intr-o lipsa clara de material, pentru a-mi construi propriul drum. Si am cerut mai mult decat am dat sau mai bine zis am asteptat sa mi se dea mai mult decat se putea.

Am ambitia groteasca sa nu le urmez drumurile intortocheate care duc in acelasi punct, ci sa mi-l creez pe al meu, caci cum am spus, paradoxal lumea e mica dar planeta e mare, deci am loc. Dar sunt orgolios, si nu vreau sa fac niciun compromis. Stiu ca am potential, poate asta este cea mai mare povara. Stiu ca am, dar lasandu-ma cuprins de ceea ce-mi ofera ei, nu ma concentrez pe ceea ce pot sa-mi ofer singur si cand ma trezesc fara resurse, astept sa-mi pice de undeva si devin coleric. Sunt pe drumurile mele subterane intortocheate rau in incercarea de a-mi creea propriul drum care sa nu devina unul comun cu al lor, ci doar sa interfereze in puncte de care sa profit.

E loc si pentru mine, dar pentru asta trebuie sa trec de provocarea pe care am demarat-o. Pana acum am picat-o!

Cedry2k ft. Deliric 1 – Istorii Secrete

2 comentarii

  1. Biiiiiii said,

    9 Iunie 2010 la 21:10

    Uitasem sa iti las comment :)).
    Drumurile..da…Drumurile vietii sunt si mai si.

    te iubesc.

  2. proxymagape said,

    4 Septembrie 2010 la 18:50

    Peste tot există subterane : subterana lui Dostoievski, economia subterana. Dar parcă subterana religioasă cu tot felul de definiții a unor oameni dubioși este mai vizibilă decât dacă ai pune muntele Himalaya în centrul României. Și oricum fiecare drum din cele întortocheate este felul în care subterana nu vrea să moară!


Lasă un răspuns

