Lasa-ti imaginatia libera!


Noi, oamenii suntem limitati in aceasta minune care se numeste viata. Si aici nu ma refer la gandire (desi sunt destui), sau la imposibilitatea atingerii unui apogeu, unui absolut (sunt destui care reusesc sa le atinga), ma refer la o simpla situatie, acel moment cand nu poti face ceea ce vrei fiind limitat de o imposibilitate efemera. Limitele vin din partea noastra, din partea sistemului din partea altor persoane sau pur si simplu din partea naturii, vezi tu nu prea poti trece pe sub un munte, si pana si aceasta este o imposibilitate efemera!

Daca in realitate suntem destul de limitati, capacitatile noastre nu au niciun fel de bariere. Poti sa gandesti pana ti se incinge radacina unui fir de par si poti descoperi o teorie care pe viitor poate avea un impact major la fel ca si teoria relativitatii. Poti sa transformi inesteticul intr-o frumusete rara, si asta nu prin fel  de fel de operatii pe care tot omul le-a descoperit prin capacitatile sale nemarginite, iar capacitatea care se afla la baza tuturor, motorul care pune in functiune „pistoanele” mintii umane este aceea de a crea noi reprezentari sau idei pe baza perceptiilor, reprezentarilor sau ideilor acumulate anterior. IMAGINATIA.

Imaginatia este locul in care nu exista limite externe, decat tu ti le poti impune si ai fi foarte idiot sa o faci. Este lumea ta, este magnetul care atrage toate dorintele, fenteziile, ideile, perversiunile care din diferite motive nu ti le manifesti in realitatea de zi cu zi.

Desi legatura cu realitatea este foarte abstracta si periculoasa, imaginatia poate fi un contemplu pentru ziua de maine, sau de poimaine de pe Terra. Profita de lipsa orizontului pentru a-ti crea propriul orizont AICI, unde este CEL MAI FRUMOS LOC DE PE PAMANT!

Lasa-ti imaginatia libera ca un porumbel al pacii care zboara dupa o ramura de maslin! Caci la fel ca si porumbelul, imaginatia trece de zgarie-nori, ura, materialitate, sistem, legi, decrete, oameni, in timp ce ramura de maslin este orizontul pe care ti-l creezi!

6 comentarii

  1. Biiiii said,

    25 Mai 2010 la 18:25

    acum stau sa ma intreb : oare ce perversiuni nu iti manifesti tu in realitate? :))

  2. Charlie said,

    26 Mai 2010 la 20:48

    1) Biiii, good point :))
    2) Nu-s aci sa judec, dar imi place [haha]
    3) Uneori trebuie sa alegi intre a te pune cu sentimentele alora din jur, (pt k astea sunt cele mai dese situatii in care totusi lasam sa ni se impuna lucruri, in afara de „iti iau ce-ti place tie dak nu ma asculti”).. si libertate. Oh well, oamenii se refac, so do w/e you want.
    4) Daca nu ar fi limite ne-am duce toti dracu. Eu zic ca limitele care exista, pe care nu le poate controla nimeni, decat scientifically speaking (uneori, ai dreacu chinezi) sunt bine puse la punct. Limitele exista ca sa nu existe haos (ma refer la imposibilitate efemera). Tu sti la ce situatie te-ai gandit si ce super-power ai vrut sa ai.
    5) Da, imaginatia nu are limite. Pentru ca mereu exista halucinogene :)) haha. Trust me, it screws whatever you thought was possible. Nu neaparat la modul halucinatie fizica.
    6) L-am vazut pe grasu intr-un SUV hyundai foarte fain cand am fost in bucuresti, ma uitam @-) dupa masina si knd l-am vazut in ea sa-mi pice fatza ca e a2a oara cand il vad live si nik
    7) „imaginatia poate fi un contemplu pentru ziua de maine” asta e religia mea
    8) Aici sunt liber sa fiu cine sunt😀.
    9) Mi-am facut tatuaaaaj
    10) O dau in alte alea
    11) Ba nu, ca este vorba despre limite :))
    12) In ce spatziu cu feng shui perfect si liniste te-ai catapultat, prietene, ca esti foarte zen de data asta?

    6)

  3. paulgabo said,

    27 Mai 2010 la 19:45

    imi place cand iti folosesti imaginatia, vezi sa nu uiti de afacerea noastra cu prieteni de blaneala

  4. blaziny said,

    3 Iunie 2010 la 10:24

    am vrut sa vad si eu cine ma injura in comenturi si vad un homo..as fii curios sa ne vedem sa vad ce tupeu ai fata in fata…acum ca am vazut memeaca poate o sa ne vedem face to face sa iti spun ceva

  5. 13sickmind said,

    3 Iunie 2010 la 11:18

    In primul rand traim intr-o tara libera domnule “cumpara-mi albumul” si asta este parerea mea referitoare la cacatul pe care tu l-ai scos. Este foarte interesant ca in loc sa imi multumesti ca ti-am ascultat\vizionat materialul, cum eu iti multumesc ca mi-ai vizionat blogul, tu ma ameninti. In al doilea rand este curios ca unu ca tine care scoate clipuri, albume si se plange ca nu e promovat ca Spike si Guess Who este teribil deranjat de un “homo” ca mine. Iar in ultimul rand nu stiu unde as putea sa ma intalnesc cu tine si de ce:-pentru ca nu esti nici vreo pizda buna
    -nu as veni niciodata la un concert al tau…aaa stai am uitat ca la cat de bun esti tu nici cea mai jegoasa bodega nu ti-ar inghiti dumele….dar chiar acum realizez ca nu am auzit niciodata de vreun concert cb….

  6. Charlie said,

    3 Iunie 2010 la 11:22

    presupunand prin absurd ca ai fi un homo…. de ce ar vrea sa se vada cu un homo?


Lasă un răspuns

