Tu-R Bucuresti


Am uitat sa ma laud ca am fost la ultimul concert din Tu-Rul lui Spike si Guess Who, sambata noapte sau mai bine zis duminica cu primele ore.

Ajuns in Bucuresti , am trecut mai intai pe la Iulian, si apoi am plecat in tromba spre Jet Set Events Hall (nu stiam nimic despre acest club). Ajunsi acolo suntem intampinati de bodyguarzii de la intrare, unde platim intrarea (chiar s-a meritat fabuloasa suma de 30 lei) si un prim soc: primim bilet de intrare!!! Wtf !!! pentru un moment am crezut ca intru la finala Champions League de la handbal, ca doar participa Oltchimul nostru:>. Odata intrat in club stau si ma minunez de locul in care aterizasem…un club imens, cu balcoane, separeuri, design special si mai ales o scena imensa.

Inainte ca totul sa inceapa organizatorii, Inside music (Nota 10 pt organizare, cel mai bine organizat concert hip-hop din Romania la care am participat), ne-au facut o surpriza si seara a fost deschisa de un stand-up comedy de clasa din partea lui Teo, ex Deko Cafe, am si un fragment pentru voi:http://www.youtube.com/watch?v=yy77nBDPkFI , va pun linkul deoarece bulangiul care l-a pus pe youtube a dezactivat codul embed.

Dupa introducerea facuta de Teo, care ne-a vorbit despre inchiderea spiceurilor, revenirea pe calea cea dreapta a ierbii, sau istoria Mioritei si lui Fat Frumos pana la dependenta produsa de pizda, au intrat baietii de la Agresiv care au avut un warm-up genial, pe care tot clubul dansa.

Dupa aproximativ 30 de minute de Agresiv, Spike si Guess Who si au facut intarea pe BUM-ul lui Spike, electrizand clubul. Baietii au facut cel mai bun show de hip hop pe care l-am vazut vreodata in Romania. Printre invitati au fost: Griffo, Zeko, Maximilian si chiar si Grasu XXL, chiar daca l-am avut in fata doar pe panourile imense de pe scena.

Dupa ce au cantat foarte cunoscutele piese de pe albumele celor 2, cap de afis fiind: Tu, Scandal, sau Locul Potrivit, asa cum au promis, cei doi tineri nebuni si frumosi ai hip hopului autohton au terminat seara cu lansarea noului „hit”: Pi2de.

Felicitari lui Spike, Guess Who, Agresiv, Inside Music si cui s-a mai implicat in organizarea acestui eveniment si la cat mai multe!

Lasă un răspuns

