Fiasco!


N-am mai scris de 20 de zile. Mult, foarte mult, sa-mi fie rusine. Nu, nu m-am apucat sa invat intensiv pentru bacul care vine, si spre norocul meu nici nu am mai avut probleme cu pcul sau cu netul. E fiasco si la mine, si la tine si la ei. E fiasco! Nu am mai scris, a fost vacanta ( prea scurta), a fost Pastele, o sarbatoare crestina la care se prezinta toata populatia la biserica, ii apuca pe toti spiritualitatea, in timp ce altii se imbogatesc. Pentru mine a insemnat o ocazie de a petrece alaturi de cei mai buni prieteni, si a iesit bestial, nici nu avea cum altfel. Am sesizat ca „timpul trece uniform accelerat” si mai e putin pana la bac, iar eu sunt complet pe langa el. Am fost la concertul lui Dragonasu (a fost bestial si aici), m-am inscris la un concurs de eseuri si nu in ultimul rand m-am bucurat de victoria rasunatoare a Rapidului meu impotriva uneia dintre clonele comuniste. MULTUMIM RAPIDULE!

E fiasco!!! in viata mea, a tuturor, in viata de zi cu zi. Cum pot sa denumesc altfel? cand guvernantii nostrii ne iau de prosti si platesc 500 de milioane de euro pentru un portal?, cand vor sa ne ceara impozit pe pamantul de sub bloc?, cand platim asigurarea de sanatate degeaba?, cand leaglizeaza droguri periculoase bazate pe chimicale?, cand gunoierii castiga cat profesorii?, cand profesorii nu sunt pregatiti?, cand ziua de maine este asteptata ca o noua zi de cacat, o noua sansa sau ca o apocalipsa?

Am scris azi, despre acest fiasco de care tot vorbesc pentru ca il traiesc, il intalnesc mereu, chiar si intr-o institutie publica si anume scoala\liceu\colegiu in ceea ce ar trebui sa fie un examen din cadrul bacalaureatului, ceea ce ar trebui sa pregateasca elevii pentru examene mai importante, dar organizarea a lasat de dorit mult. Lipsa de informare, erori peste erori ale officeului, defectiuni ale internetului, sau unele programe fara licenta sunt doar cateva din ingredientele probei digitale de la colegiul meu.

Acest articol nu ar trebui sa te faca sa-ti plangi de mila, sau sa te plangi ca tu esti si vrei si poti dar nu esti lasat, arunc doar o provocare: HAI SA VEDEM CINE E IN STARE SA SE ORGANIZEZE MAI BINE PE SINE, sa iasa din fiascoul in care traieste, si sa ajunga acolo unde vrea, sa-mi scuze „intelectualii” expresia, facand totul pe pula lui.

Din fata pcului, ascultand picaturile ploii de afara si simtind parfumul fin de Mari Jane va urez bafta daca vreti sa dati curs provocarii!

Bitza ft. Adi Despot – Punk 4 life

1 comentariu

  1. Bee said,

    20 Aprilie 2010 la 19:41

    iiiii, ai descoperit butonul ‘new post’
    bravo, imi place, iubitule :* dar intreaga civilizatie e un fiasco din cauza haosului permanent, mai greu se iese din el, dar eu accept provocarea :>


Lasă un răspuns

