Sunt supranatural, nu am nicio grija!


Dimineata, la scoala, mai activ ca niciodata, imi copiam la romana comentariul la Morometii, in timp ce ascultam muzica. Am avut un set interesant in care m-am regasit foarte bine. Se zice, si se zice foarte bine, ca atunci cand cuvintele nu te ajuta sa te exprimi, poti apela cu incredere la muzica.

Si eu am gasit in muzica „lipsa de cuvinte” cu care sa ma definesc in aceste momente. M-am oprit la 2 melodii pe care nu le ascult tocmai des, chiar nu prea le stiu, dar care au picat extraordinar de bine pe moment: Guess Who – Nicio grija si Bug Mafia – Supranatural.

Sunt supranatural, poti sa ma cataloghezi cum vrei tu, incult, drogat, betiv, nebun, violent, nesimtit, obraznic, cum vrei tu, caci nu am nicio grija, nu iti convine, nu te tin cu forta langa mine, ai liber! du-te unde vrei, cu cine vrei, nu eu pierd, tu ma pierzi! Si o data ce ma pierzi, nici nu ma vei mai castiga (cel putin nu mi s-a intamplat sa ma impac cu cineva cu care am rupt legatura). E adevarat, odata ce m-ai castigat nu o sa ma pierzi chiar usor, ci doar daca te caci (si nu la propriu) in ea de prietenie, sau ce relatie om avea, mintindu-ma, tradandu-ma si asa mai departe. Sunt scorpion, deci genul de om care iti dau si tricoul de pe mine (mai putin painea mea, prietenii pot sa confirme:))), fara sa ma gandesc daca se merita sau nu, fara sa ma gandesc la avantajele care le-as avea daca as face-o, sau la alte oportunitati, dar care devin dusmanul pe care nu ti-l doresti daca cu tricoul acela o sa-ti stergi bocancii.

Spuneam mai demult ca pe jumatate m-am schimbat fata de acum un an sau doi, de exemplu. In mare, mi-am schimbat prioritatile (care oricum se schimba sistematic), unghiul de vedere asupra si asupra si asupra. M-am schimbat si eu un pic, involuntar, si la un capitol care inca ma afecteaza. E vorba de incredere, atat in mine cat si in cei din jur. E o valoare pe care trebuie sa mi-o recastig urgent, si anume increderea in sine, iar increderea in cei din jur (oarecum normal sa mi-o pierd, sincer, chiar mi-am luat-o de cateva ori), mi-o voi recupera in momentul in care si cei din jur nu imi vor da motive sa nu am incredere!

Trebuia sa las doar melodiile, dar am gasit si cuvinte sa completez, sa ma descriu la momentul actual, si asta nu o fac ca sa vezi si sa te minunezi tu sau tu sau tu, ci o fac pentru mine. Imi este mai usor sa am totul scris, ca sa vad mai bine unde mai am de lucrat si unde trebuie sa o las mai moale, nu vreau sa ma perfectionez, ci doar sa evoluez. In incheierea descrierii mai spun cate ceva, si anume ca

-nu socializez daca nu vad ca ai avea potential (geniala fraza lui Raku: „cu mine cine i-a mintit ca pot sa socializeze?”).

-nu am nicio problema in a schimba macazul, atunci cand nu imi convin lucrurile (am facut-o de cateva ori si probabil am sa o mai fac).

-trebuie sa fiu mult mai exigent cu mine insumi, ca nu accept sfaturi (de obicei) atunci cand in spatele lor se afla vreun interes ascuns

-am multe „defecte”, iar cele care ma afecteaza cel mai mult pe mine: sunt mult prea sincer si „vad” unele chestii pe care nu as vrea, si as prefera sa zic ca sunt doar eu paranoic sau nebun.

In final le multumesc sincer celor care mai imi dau cate o palma (la propriu sau nu) atunci cand mi-o iau in cap sau cand exagerez.

Bug Mafia – Supranatural

Guess Who – Nicio Grija

Lasă un răspuns

