„Si n-are rost sa fiu dramatic, ca…”


– Chiar s-ar putea sa am nevoie de psiholog.

– Consider ca fiecare are gura si poate sa-mi spuna atunci cand are ceva de spus.

– Timpul e neiertator, si nu are sens sa il irosesc. Am multe de facut, deci trebuie sa mi-l castig ca prieten.

– Stiu ca voi evada, nu mai e mult, si trebuie sa ma bucur atunci de evadare, nu sa ma gandesc continuu la acel moment.

– „…strada-i stramba si e plina de pramatii”.

– Captivitatea e cea care te pregateste pentru libertate.

– Am cate putin sau mai mult din toate care imi trebuiesc si am nevoie: familie, dragoste, prieteni, niste rest de la paine, curent electric, si mai ales potential.

– NU AM DE CE! TRAIESC!

1 comentariu

  1. charlieverde said,

    18 Martie 2010 la 18:27

    5* pentru restul de la paine :))


Lasă un răspuns

