Silenzio stampa…pentru linistea voastra…


De fapt e impropriu spus silenzio stampa. Nu o sa emigrez in jungla, si sa comunic doar cu maimute. Nu o sa imi pun un status cu suparat si am sa dramatizez sau sa ma victimizez. Doar ca o sa fiu mai retinut in privinta comunicarii, ceea ce am inceput de astazi. Da, e normal, in viata mai trebuie sa faci si compromisuri (sa ma fut in ele), si cica trebuie sa tac, si o sa tac spre binele meu si linistea altora.

Tinand cont ca o sa fiu intr-o postura noua, cred ca imi va fi un pic dificil sa ma acomodez, astazi a fost ok. Si chiar daca nu agreez aceasta postura, am gasit si cateva avantaje: – oamenii din jurul meu cu siguranta se vor simti mai bine (poate devin si vreun zeu la care se vor inchina astia de peste vreo 1000 de ani, ca tot nu deranjez pe nimeni)                                                                                                                                      –  se tot spune ca „si tacerea e un raspuns”,  asa poate nu voi mai fi privit ca un terorist atunci cand o sa fiu intrebat „de ce nu ai invatat”, caci nu o sa mai fiu nevoit sa raspund cu „pentru ca nu imi place materia asta de cacat si nici modul in care o predati”. Eu cred ca tacerea e un raspuns mai diplomatic.                                                                                                                                                                  – pot fi luat si foarte usor de prost (imi place cand sunt subestimat), daca voi vorbi mai putin, poate nu ii mai deranjez cu comportamentul meu pe cei care mi se petrind apropiati. Poate ca vor crede, ca doar sunt prost si atat.

In conditiile astea, simtindu-ma in captivitate, nu prea am chef, e ceva de genul: Grasu XXL ft. Guess Who – Azi nu

P.S.: Azi ma simt ca si in versurile lui Grasu XXL, cu o singura rectificare si azi si maine si in fiecare zi TE IUBESC!

De azi sunt pe atac, doar ca cu mai putina galagie. Ce chiar credeai ca ai scapat?

1 comentariu

  1. Bee said,

    16 Martie 2010 la 21:55

    Si eu te iubesc.
    E esentiala tacerea,dar e utila doar in anumite cazuri,acum de exemplu.O sa fie ok apoi,o sa vezi. :*


Lasă un răspuns

