E timpul sa vii…!


Asa suna o reclama pe care am vizionat-o fix inainte sa-i dau drumul pastei pe aceasta coala alba. Cam asa suna chemarea, si… am ascultat-o! Era timpul sa, sa, sa, sa si multi de sa. Era timpul sa ascult si eu chemarea, sau mai bine zis sa o inteleg, ca de ascultat am ascultat-o de mult. Initial, m-am speriat, am zis ceva de genul: „ce cacat atata destin, ce cacat atata fir al vietii, eu ma las in voia inconstientului meu (cica trebuia sa zic subconstient)”

Si acum m-am schimbat? Poate ca da, poate ca nu. Depinde din ce punct de vedere privesti TU. Si nu e vorba de „tu” ala care o sa te duci dracu in sensul bun al cuvantului, e vorba de „tu”, ala care o sa te duci dracu de tot si trimis de mine. Vezi? Eu zic ca m-am schimbat. Acum cred in horoscop (nu ala care il citesc pitipoancele prin click sau cancan), in horoscopul universal. Si cum zice Spike: „ca poate numele nu-ti spune nimic”, dar sunt Scorpion (si sunt mandru) in pula mea, deci ai uitat? Sau ai fost atat de prost incat ai ignorat?. Gata, cam atat cu „tu”, boule, ca datorii sunt multe si se platesc pe parcurs.

Am zis poate ca da, poate ca nu, eu tind spre da, desi persista nuul. E exact cum m-ai citit TU (ala care o sa te duci dracu in sensul bun: „hai sa mai bagam un cui la momentul si locul potrivit”:D). Da, cum m-ai citit. Sunt antitezic (stiu, in sloboz ca nu exista cuvantul, dar eu il inteleg si e tot ce conteaza). Si hai sa iti si explic, ca intotdeuna mi-a placut practica: sunt calm, dar cu trairi nebunesti!

Si am zis ca tind spre da, nu vreau sa-i dau un sens vietii (caci deja are unul si in plus ar fi chiar aiurea, ar fi ca o alarma la ceas. Il pun la 6:00 si al dracu asta, neavand minte, nu face altceva decat sa sune la 6:00, deci prea previzibil), dar incep sa-mi creez un fir plecand de la personalitatea mea! Incep sa las acel inconstient pentru momentele cand am nevoie sa ma scot, pentru atunci cand sunt intr-o pana de idei mai mare decat una de curent de la electrica. Si in fond am ramas acelasi. Acelasi care numele iti spune totul. Ies din aria Spike si trec la Dragonu:  „Dragonasu, ma stii fac versuri”.

Am scris ceva si neintrerupt pe o foaie pe care, probabil o voi pierde. Pe o foaie alba, care nu o voi anexa nicaieri (poate doar la cartea mea), vezi multe le-am pierdut din cauza pc-ului. Si asta e o chemare, o chemare spre un nou inceput, o noua provocare. Am acceptat, acum provocarea este sa nu pierd aceasta foaie (acum am conturat-o pe blog, dar tot nu vreau sa o pierd).

Tot ce am scris pana acum este de fapt o introducere pentru final, un final amuzant si direct, printr-o povestire si o intrebare. Odata, dupa ce am fumat ceva, dumnezeu m-a chemat la el, mi-a aratat pozele tuturor celor pe care ii stiam, o lumina alba, mi-a aratat pana si trupul, dar eu am ales sa iau o gura de aer si sa las totul la stadiul de trip ciudat si de povestit. I-am dat-o lu` dumnezeu asta al vostru. TU (de data asta nu e nevoie de descriere), m-ai chemat la tine, am venit, am vazut, dar de plecat nu plec singur.

Deci, vi cu mine?

1 comentariu

  1. bianca said,

    3 Februarie 2011 la 21:35

    sunt deja aici :*


Lasă un răspuns

