Feel in colors!


Traim o viata colorata, suntem inconjurati de tot felul de culori, ne plac culorile! Culorile sunt interpretabile. Cu totii avem culori preferate pe care le etalam prin vestimentatie, peretii camerei, masina, chiar si lumina de la veioza, spoturi si asa mai departe. Culorile din jur ne influenteaza starea de spirit, ne calmeaza, relaxeaza, ne fac mai irascibili, mai violenti etc.

Mie imi place sa ii dau culoare vietii mele, si cand spun asta o spun mai mult decat in sensul figurat. Simt culoarea in starea mea de spirit, si nu vorbesc de culorile din jurul meu, ci de o culoare care imi domina interiorul.

O sa incerc sa va exemplific. Culoarea mea preferata este verdele. De ce? Pentru mine verde inseamna libertate, tinerete, renastere, entuziasm, nebunie. Eu imi conturez viata in verde, adica imi doresc de la viata exact ceea ce semnifica aceasta culoare pentru mine. Atunci cand imi merge cum vreau eu ma simt verde in interior.

Sunt foarte cromatic in interior, si chiar daca imi place verdele, nu ma las acaparat de el, nu ma rezum la doar atat. Ca sa fiu complet folosesc si pasiunea, dragostea oferita de rosu, puritatea albului, furia dezlantuita prin prisma albastrului, finetea, stilul si rafinamentul turcoazului, stralucirea galbenului deschis sau iesirea din banal oferita de portocaliu sau vernil. Peste toate asez sobrietatea, raceala, tacticismul, dar mai ales seriozitatea oferita de negru, pentru ca am un scop in aceasta viata colorata, iar negrul reprezinta traseul care il am de urmat pentru a atinge acel scop.

Cam asa arata viata mea colorata, dominata de verde, dar cu multe nuante, si totusi la figurat, inima imi ramane pe vecie VISINIE. Ai interpretat vreodata in acest mod cromatica? Ai incercat sa-ti colorezi simtirile, trairile? Daca inca nu, incearca…..FEEL IN COLORS!

Lasă un răspuns

