Summerjam Fest…


O sa incep aceasta seara cu un anunt important. Un anunt care mie mi-a facut toata seara si cu siguranta se vor bucura toti fanii muzicii raggae.

Intre 2 si 4 iulie in Paulesti, langa Ploiesti se va tine festivalul Summer Fest. In cadrul acestui festival va poposi in Romania, unul dintre cei mai mari artisti raggae, si anume Ziggi Marley. Pana acum au mai fost anuntati si True Ingredients si dupa ce spun organizatorii surprizele nu se vor opri aici.

Pentru mai multe detalii despre festival si artist va las 2 linkuri:

http://www.summerjam.ro

http://www.summerjam.ro/ziggi.html

DIN CAUZA INFORMARII MELE DEFICITARE, DE ASEMENEA AM POSTAT O INFORMATIE GRESITA, SI ANUME NU ZIGGI MARLEY VA AJUNGE IN ROMANIA LA SUMMERJAM FEST, CI ZIGGI & THE RENAISSANCE BAND, DIN OLANDA!

2 comentarii

  1. florin13 said,

    3 Martie 2010 la 09:27

    informeaza-te mai bine..nu e vorba de ziggi marley. Este vorba de ziggi, un artist reggae din olanda.. nu mai posta daca nu cunosti..

  2. 13sickmind said,

    3 Martie 2010 la 11:58

    Multumesc pentru rectificare. O sa modific si eu la randul meu informatia, iar data viitoare am sa fiu mai atent, am sa ma informez mai bine.


Lasă un răspuns

