18+


Nu am mai scris pe blog de o foarte lunga perioada  de timp. Am avut mai intai probleme cu calculatorul, apoi cu inernetul. De ceva timp s-au mai rezolvat, cel putin astea cu tehnologia. Asa ca de astazi o sa revin pe blog. Urati-mi un „welcome back” calduros si apoi hraniti-va curiozitatile cu aberatiile mele.
A trecut aproape o luna, deci o tona de material neprelucrat. Totusi incep pe rand: Interviul cu un om simplu, il aranjasem, eram gata de al lua, insa nu s-a mai realizat. Persoana respectiva este o persoana ocupata, iar apoi au aparut problemele mele cu tehnologia asta moderna. Aceasta rubrica insa nu va muri, martie va debuta cu un nou interviu. Alte subiecte „semipreparate” ar mai fi: examenul de bacalaureat, mai precis competenetele lingvistice, personalul didactic din Romania, inchiderea spiceshopurilor, unele evenimente de prezentat, si nu in ultimul rand despre oameni (asta mi-a venit astazi). Nu aleg niciunul dintre acestea, reincep de unde am ramas, sa zic asa, 18 ani, varsta la care devi major!
Majoritatea pustanilor asteapta varsta de 18 ani. Si ce fac ei cand o implinesc? A, pai mare chef mare, unde se imbata impreuna cu prietenii si de obicei se lasa cu mari vomitaturi prin baie, si mai ales drumul spre baie.
La 18 ani, in Romania esti considerat major, adica ti se ofera niste drepturi de genul:
-Vot (de parca si as avea pe cine sa votez, cand o sa invie Ion Antonescu si sa candideze o sa ma bucur si eu ca am 18 ani)
-Poti sa consumi si sa cumperi bauturi alcoolice si tutun (de parca nu as face asta de la 14-15 ani)
-Poti sa dai de permis (Asta chiar e un avantaj, chiar daca nu ma pasioneaza foarte mult, si in plus mi se pare foarte amuznt cum unii baieti de bani gata au libertatea „sa mearga cu 200 km, sa intre intr-un pom si sa se faca praf si el si bmw-ul primit de la tata”, traiasca trupa Deko)
-Poti sa joci la cazino (si sa pierzi toti banii, iar nu il vad un avantaj pentru mine, nu-mi plac cazinourile, iar la pariuri sportive, de asemenea, joc de la 15 ani fara probleme)
Mai sunt, dar nu le mai dezbat, oricum la toate le-as fi gasit dejavantaje. Ideea e ca mie nu imi place pragul acesta de 18 ani. Cum spune si Spike: „Au trecut x ani, x luni, x zile, x minute, x secunde, AM CRESCUT BAGAMI-AS PULA”
Nu imi place ca sunt major, in primul rand acum raspund penal. Deja simt rasuflarea politiei in spate, raspund in totalitate pentru faptele mele. NASPA! Si daca nu sti nici legea, chiar este grav(eu deja am inceput sa o invat mult mai bine decat materia pentru bac), pot fi foarte usor implicat intro fapta de genul: corupere de minori. Ce ar trebui sa nu mai umblu cu minorii?, hai sa fim seriosi.
Nu imi place pragul asta, pentru ca eu am profitat de o mare parte din avantaje inca de la varste gen 15-16 ani. Eu am inceput sa lucrez de la 15 ani, sa beau de la 14 ani, sa fumez de la 16, sa fut de la 15, asa ca eu la 18 ani nu vad prea multe lucruri frumoase de care nu am avut parte pana acum. Da,o sa dau de permis si probabil o sa ma bucur de usurinta cu care pot iesi din tara.
Un alt lucru care nu imi place atunci cand crestem (nu neaparat de la 18 ani), oamenii incep sa se gandeasca doar la bani, apar interesele, minciunile, parsivitatea, apar acele clisee pe care multi nu le vad(mie a ajuns sa imi para rau ca le vad, si ca de fapt unele scenarii chiar se intampla, as fi preferat sa fiu considerat eu nebun sau paranoic)
Odata ce crestem, bucuria se reduce, apar asa numitele avantaje de a fi „major”, odata ce oamenii ajung sa atinga aceasta varsta, intra intro goana dupa….pula mea, fiecare e in goana lui nebuna.

1 comentariu

  1. Stii tu:) said,

    24 Februarie 2010 la 20:20

    un alt lucru care nu […]apar interesele, minciunile[…]”

    si inca ce minciuni…


Lasă un răspuns

