Cand universul lucreaza pentru tine…


(Sau cand iubesti si stii ca esti iubit)

Sunt momente in viata cand imi place sa zic ca pana si universul lucreaza pentru mine. Stiu ca de fapt eu si dumnezeul meu fac toate lucrurile sa mearga asa cum trebuie, pentru ca de fapt acelea sunt momentele in care iti doresti cel mai mult. Si daca vrei, se poate, chiar si karma e de partea ta. Deschide-ti sufletul si o sa ti se deschida portile!

Ultima oara am spus ca va urma o excursie. Excursia care a fost de neuitat. Ramnicu Valcea a fost destinatia. Scopul? Pai sa o vad pe Bianca si sa-mi exprim sentimentele, in primul rand, si de ce nu de destindere, relaxare, evadare (mai ales pentru ceilalti 2 calatori). Despre Bianca nu o sa dau prea multe detalii pe blog, ma reduc la faptul ca e singura fata care…(si punctele sunt multe). Ceilalti 2 calatori sunt: Bunii mei prieteni, Dani si Dyde.

Plec eu cu Dani din Ploiesti (Dyde a plecat din Sibiu), deci plecam, chiar daca ne-au dezamagit unii cu promisiunile lor. Ne ingrijoreaza intarzierea trenului (apropo de tren, doar RESPECT pentru toti nasii care ne plimba ieftin cu trenul), drept pentru care mai gasim un om ce merita doar RESPECT, taximetristul care ne-a dus cu doar 15 lei din Gara de Nord pana in Autogara Militari. Cu doar 15 lei si intr-un timp foarte bun.  Insa cu toata ingrijorarea asta reusim sa prindem autocarul Antares, care ne-a oferit si filmul 2012 (si nici macar nu iau bani pt publicitate:))) si un pic mai devreme decat trebuia, AJUNGEM IN RAMNICU VALCEA!

In Valcea totul bine si frumos, chiar magic (insa iar sunt bulangiu si nu va dau unele detalii)! Dupa ce ajunge si Dyde, ne indreptam spre Rembrandt (un bar foarte fain, o petrecere dubstep & dnb destul de reusita, iar apoi o noapte foarte aventuroasa prin gerul din oras. Dupa ce am dat o data datele politiei (Dani chiar de 2 ori), de fiecare data i-am intrebat unde gasim un spiceshop (nu ne-au raspuns bulangii), de la care vroiam sa cumparam ceva cu 13 lei si 2 bonuri de masa:))) Gasim spiceul cu 10 min inainte sa se inchida (trebuie sa deschidem noi unul non-stop), si acolo dam de un om de treaba, care desi nu ne da de bonuri, ne da la gramaj si asa reusim sa ne cumparam si mancare.

Ne intoarcem in gara, apropo gara este cel mai oribil lucru din Ramnicu Valcea, am sa fac o campanie publica pentru modernizarea garii, si ne-am continuat distractia. Toti ne-am simtit extraordinar, mai ales eu, dar si baietii si fetele au spus acelasi lucru. Multumiri pentru universul care a lucrat pentru mine:)),  si deasemenea multe multumiri Ilincai, stim noi de ce:))

Inchei aici, v-am spus prea putine, las` ca stiu eu mai multe!

Sa traiasca Dani, Dyde, Ilinca si NOI!


Lasă un răspuns

