Iar zapada!


S-a oprit ninsoarea! A nins o noapte si o zi incontinu. Sincer, nu aveam chef de zapada, vreau caldura, vreau sa simt ca se apropie vara, pentru ca asta VA FI VARA NOASTRA! Dar a nins si iar a nins, si ningea atat de incet incat nici nu stiu cand s-a strans atata zapada.
Si acum ca a nins, ce credeti? Ca am intrat intr-o stare de depresie? Ca m-am incuiat in casa si am adapostit toate ferestrele? NU COAIE! Prima miscare? Am venit de la scoala, iar pe drumul spre casa, in 35, mi-a venit geniala idee ca trebuie sa strang cativa nebuni si sa iesim la un fotbal in zapada. Zis si facut? Nu prea. Ajung acasa, dintr-o miscare gasesc 2 oameni (Pac si Dani) dintr-un foc, si deja ne pregateam sa zburdam in zapda de vreo 20 cm. Nu a fost chiar asa. Din nou haosul a trecut pe primul loc, iar oamenii au intrat in case, au injurat pe la stopuri, prin nameti si tot asa. Mai ales ca unii sunt atat de manipulati de ce se afla in jur incat chiar cred ca se merita sa dai 100 lei pe cacatul ala de vaccin anti-gripa porcina.
Hai ca deja am deviat de la subiect. Ideea este ca de la 1 pana la 8 am tot cautat inca macar 2 oameni cu care sa ne distram in zapada si nu am gasit. A venit seara, deja ne facusem alte planuri, si hop surpriza! Mai gasim 2 si mergem la fotbal. Uraaaa! Pe drum, un „grandios” Passat ramane inzapezit, Dani sare sa-l impinga, nu a reusit, pleaca, iar de la geam sotia soferului (cred) sare fripta ca o cotoharla: „Daca tot ai pus mana pe masina de ce nu l-ai ajutat si pe el sa o scoata?”, replica lui Dani de-a dreptul geniala: „I-auzi femeie, dar ma vezi vreun superman?”, iar raspunsul „doamnei”: „Atunci sa nu mai pui mana pe masina aia, ba(nu mai stiu exact cum s-a exprimat)”. Pai ce sa mai zici, ce sa mai comentezi? Romania cu oamenii ei, nimic nou.
Trecand peste acest episod neinsemnat, dar foarte amuzant, am jucat mai putin de o ora, din nou am vazut prea putini copii prin zapada(probabil serverele de counter-strike erau pline), dar a fost genial! Iata ca s-a putut, si ca se poate!

In concluzie, chiar daca nu o asteptam, acest val de zapada a fost foarte bine venit, si din nou m-am bucurat de haosul creat, de nervii unora care au uitat in pula mea sa se mai bucure si de lucrurile minunate din jurul lor, nu numai de bani, sau lucruri materiale!

Urmeaza week-endul! O excursie, care de-abia o astept, un nou interviu pe blog, cu o persoana extraordinara si cred ca ne auzim de luni!

Bucurati-va de viata!!!

Lasă un răspuns

