E 2010!


A inceput 2010! De vreo 5 zile. Ce a adus nou? Un cacat, s-au scumpit tigarile, s-a scumpit si RATP Ploiesti, previziunile sunt sumbre: reduceri de salarii, disponibilizari, inflatie mare, rata somajului mare, preturi mari. Asta la general. Dar hai sa va zic cum am trait eu acest inceput de an, ca oricum stim ca va fi greu sa supravietuim in Romania in 2010.

Am avut un revelion genial (putea sa fie si mai genial, dar mie mi-a placut enorm), am fost alaturi de prietenii mei (pe aceasta cale le dedic Praetor-La multi ani Prietenii mei!), am dansat mult, am facut pogo, glume, am baut, am fumat, m-am simtit excelent, am reusit chiar si sa fut revelionul unora (vai ce rau imi pare:))) A fost bestiala trecerea intr-un nou an, intr-un nou deceniu, am fost inconjurat de oameni care ma iubesc (mi-as fi dorit sa mai fie cateva persoane), mi-am creat noi vise (pe care le voi transforma in realitate),a fost asa cum trebuia.

Ce vreau eu de la 2010? Suna naspa! Mai bine zis ce dorinte mi se vor indeplinii in 2010, ce obiective voi atinge:

– Bacul, in primul rand, trebuie sa reintru in priza, pentru ca daca voi continua asa nu-l voi lua (mie nu-mi place sa ma mint pe mine!).
– Unele sentimentale, care nu e nevoie sa vi le dezvalui voua. Teapa prietene!
– Facultate…poate…cred…sper… Asta e un subiect despre care nu voi vorbi pe blog…
– Sa calatoresc mult prin tara, si poate si pe afara (doar a zis Dyde sa mergem la unguri:)))
– Sa revin in studio…iar pun multe puncte de suspensie din diferite motive…nu va fi o problema daca voi lasa asta pentru 2011…
Poate ar mai fi cateva, dar oricum sunt mai marunte, oricum stiu ca va fi un an incarcat pentru mine si cred ca astea sunt de ajuns momentan.

Zic din nou ca e 2010, coaie! Oamenii se autodistrug, distrug planeta, capitalismul ucide in continuare spiritualitatea, legile firii, minti lucide, vise, globalizarea la randu-i ucide. E 2010 si pentru mine, voi incerca sa descopar ce vreau de fapt, sa-i dau o linie vietii mele, sau nu!
De ce nu? Pentru ca pana acum m-am cam regasit in citatele lui OCTAVIAN PALER:
– „Viaţa a avut un sens câtă vreme n-am ţinut să-i dau unul!”
– „Unii se nasc bătrâni şi unii devin bătrâni foarte repede. Iar unii, ca mine, nu se maturizează niciodată.”

Mai citez ceva si gata cu aberatul pentru azi, asta vreau cel mai mult de la 2010, de la urmatorii ani: „Vreau sa va stiu okey si pe tine si ai tai, si pe mine la fel!”

P.S. Ii multumesc lui Dyde pentru citatele lui Octavian Paler
Ultimul citat este un vers din refrenul melodiei: Sisu ft. Yolo & L.Doc – Am nevoie de o pastila.

1 comentariu

  1. dyde said,

    5 Ianuarie 2010 la 17:45

    Ai dreptate, a fost bestial! Nenea A facut show:)) .Da, o sa mergem la unguri.Da o sa iei bacul si te astept in Sibiu.Pace si sanatate inainte de toate.La anu o sa fie si mai tare. Ciao


Lasă un răspuns

