Film si realitate


Nu am mai scris de ceva timp. Nu am facut-o din cateva motive pe care o sa le expun aici, desi nu trebuie sa dau nimanui vreo explicatie referitor la asta. Pai in ultima saptamana am fumat excesiv, am fost pe acasa, am fost la Valcea (mi-a placut mult excursia asta), am stat mai mult cu Dyde (mi-era dor de el) si…cam atat!

Dupa o noapte in care nu prea am dormit (gandurile mele o luasera razna rau de tot, si mai aveam si niste tipi pe aici care aveau grija sa ma deranjeze in momente de atipeala), m-am trezit bine. Astazi va scriu despre filmele in care noi (nu toti!) intram uneori, chiar daca nu suntem actori sau scenaristi, puterea factorilor ce te duc in filme, si nu in ultimul rand reactia noastra.

Am zis ca in ultima perioada am fumat excesiv. Imi pare rau? In niciun caz, nu regret nimic din ce fac. A fost frumos? Hmm…prea putin! E frumos de obicei cand fumezi, dar nu atunci cand nu faci altceva de cat sa fumezi! (Ca un sfat: Fumati doar regulat nu excesiv:))). O sa o mai fac? Ce sa fumez? Da, normal…excesiv? Hmm, nu prea cred, doar daca chiar nu am nimic mai bun de facut in ziua aia (desi asa ceva nu exista).

Fie ca e vorba de spice-uri, de prafuri se numesc droguri. Sunt faine, atat timp cat le controlezi tu pe ele. E frumos atat timp cat te trimit intr-un film, dar DROGURILE SUNT PERICULOASE! Nici eu nu credeam pana nu m-am convins. Stati! Nu ma trimiteti la nicio clinica de dezintoxicare! :)) Nu e nevoie! Eu stiu cat pot, ma controlez foarte bine atat psihic cat si fizic, imi cunosc limitele. Si totusi DROGURILE SUNT PERICULOASE. Daca nu le controlezi risti sa-ti cam futi viata! Pai de unde aceasta constatare? hmm, cum zice Spike: „Am mai multi prieteni dozati decat permite scriptura”. Am trait in lumea lor, traiesc in lumea lor, sunt inconjurat de persoane care le frecventeaza lumea mai mult sau mai putin, deci cred ca sunt destul de avizat sa-mi fac o astfel de parere!

Drogul este elementul care te trimite din realitate in film! Poate fi mai usor, mai puternic, isi face efectul in functie de dozaj, de organismul fiecaruia. Multi il percep ca o alternativa pentru realitatea urata in care traim, eu il vad DOAR ca o COMPLETARE A REALITATII. Drogul te trimite din realitate in paralela numita film. E bine, DOAR atunci cand sti sa opresti filmul. E frumos atunci cand efectul drogului iti controleaza creierul, dar tu controlezi drogul. DOAR ATAT. ALTFEL POATE FI URAT SI GRAV!

Deci ba, DACA intrati in lumea drogurilor aveti grija ca suntem deja prea multi!
P.S.: Eu fumez Marijuana! Sunt pro campaniei D-nului Bolog!

1 comentariu

  1. Nicholaz8525 said,

    4 August 2010 la 00:18

    Electro Clothing


Lasă un răspuns

