E dimineata…si inca e zapada :)


De vreo 2 zile ninge! Ninge si iar ninge, totul este alb, drumurile au fost inzapezite, masinile din parcare acoperite de un strat consistent de zapada, oamenii poarta, geci, fesuri, fulare prin viscol, devin albi…si nu de la batranete! Totul este frumos! Ploiestiul este frumos in alb!!!
Aseara am fost pana acasa, fascinat de zapada din Ploiesti, nu aveam cum sa nu trec pe meleagurile mele ca sa vad ceva si mai frumos ca aici. Drumul cu tramvaiaul dein vestul pana in nordul orasului a fost…greu, a durat cam 40 de minute, si tramvaiul a fost atat de plin…Apoi a venit drumul cu microbuzul…un drum cam de 45 minute, a durat o ora si jumatate, din nou un microbuz plin…zapada peste tot, FASCINANT! Am ajuns acasa…mai frumos decat tot ce am vazut pana atunci, parca eram in basme, dar a fost si foarte trist…am ajuns acasa, dar n-am gasit pustii nebuni cu care ma bucuram de o astfel de zapada acum cativa ani…strazile erau pustii…era o atmosfera de trista.

Oamenii nu mai stiu sa se bucure de iarna! Eu iubesc aceasta zapada, iubesc natura, de aceea sunt atat de calm cand merg prin gerul de afara, prin troienele inghetate (sau poate e de la cat am tras in ultimul timp….nu, nu cred, e de la iarna:))), de aceea nu ma supar ca timpul se scurge foarte repede pe drum, ca trebuie sa suport aglomeratie in tramvai, sau microbuz, ca o sa ajung acasa cu picioarele ude sau degerand…

Imi place ca aceasta zapada a cauzat haos, poate asa lumea mai iese din liniaritatatea sa, din aceasta „robotizare” continua. Mi-a placut ca traficul a devenit un cosmar, am vazut soferi mult mai civilizati in aceste 2 zile, care parca au uitat de goana de zi cu zi, am vazut oameni care stau minute bune asteptand mijloacele de transport in comun, oameni blocati in zapada, trenurile au intarzieri uriase, decalaje sau amanari. Imi place aceasta tara blocata!

Si totusi cati se bucura de iarna, de zapada? Prea putini…majoritatea injurau in stanga, in dreapta. Ei chiar nu realizeaza ca trebuie sa respecti natura? Ca nu poti sa o controlezi mai mult decat se lasa ea controlata? Ei chiar au devenit roboti? Copiii unde sunt? De ce nu sunt pe strazi, in parcuri? De ce nu se joaca cu zapada? Noi, oamenii, chiar nu ne mai bucuram de nimic? De ce alergam pe langa viata? De ce suntem tot timpul stresati, nervosi?

Sunt sadic, ma bucur cand vad in jurul meu doar nemultumire pe o vreme frumoasa:) EU MA BUCUR DE ZAPADA, DE IARNA, EU MA BUCUR SI DE VIATA IN ALB (atunci cand trebuie sa fie)!

Trebuie sa vina Craciunul…din nou voi fi sadic, ma voi bucura de nemultumirile lor, ma voi bucura de cum percep ei aceasta zi speciala, de modul in care isi vor petrece aceasta zi! Eu o sa am Craciunul care-l vreau…diferit de al vostru, dar nu de al tuturora:)

Lasă un răspuns

