Destinul si morile de vant


„Decat sa te lupti cu morile de vant, mai bine le lasi sa-ti macine boabele” spune Leasa Dragos www.granatarecords.com
Un citat foarte interesant, care are o mare doza de adevar.
Atunci cand destinul iti este potrivnic nu trebuie sa te lupti cu el. Cel putin asa sunt eu, atunci cand ceva imi este potrivnic, chiar daca ma lupt ca acel ceva, tot nu reusesc sa obtin ce vreau.

Eu cred in destin, si e o forta foarte puternica. Nu trebuie sa te lasi in mana destinului, ca poti sa ti-l faci tu pana la un moment dat. Dar atunci cand aceasta forta vrea sa actioneze nu trebuie sa te bati cu el, e una dintre acele lupte, care sunt in zadar.

Atunci cand destinul iti este potrivnic, nu trebuie sa te iei la lupta cu el, trebuie sa lasi timpul sa rezolve problema. E la fel ca si cu morile de vant, te lupti cu ele dar nu le invingi, asa ca foloseste-le in favoarea ta, pune-le sa-ti macine boabele. Lasa-l sa se creada el mare si tare, dar cu timpul va lucra pentru tine.

Destinul asta seamana mult cu garda frate, te ia tare, daca esti tare in gura, ii faci, ii enervezi, dar cu toate astea, nu fac altceva decat sa te penalizeze mai mult. Eu m-am plictisit de lupte in zadar, asa ca las destinul „sa imi macine boabele”, tu ce crezi?

1 comentariu

  1. Bee said,

    28 Februarie 2010 la 19:38

    Un fel de Don Quijote varianta postmodernista.


Lasă un răspuns

