E despre lupta!


Unii se nasc prosti, altii muncitori, altii cu un geniu care trebuie slefuit pe parcurs, iar altii se nasc degeaba!

Dar ce vor realiza ei daca nu vor lupta ceva mai tarziu? pai, nu stiu, dar am dreptul sa presupun:
Cei prosti vor trai in prostia lor toata viata, influentati doar de karma.
Cei muncitori vor deveni prosti.
Cei care se nasc cu un geniu vor ramane vesnic neimpliniti, frustrati.

Dar ce vor realiza ei daca vor lupta atunci cand trebuie? lasa-ma sa presupun:
Cei prosti se vor zbate in prostia lor ducand-o la un alt nivel.
Cei muncitori se vor specializa pe anumite domenii.
Cei geniali vor atinge absoluturi propuse sau nu.

Si o ultima intrebare: Ce inteleg ei prin lupta? hai sa-ti zic:
Prostii cred ca lupta este doar un mod de a dovedi ca sunt mai buni ca alti prosti.
Muncitorii au invatat ca lupta este metoda prin care vor supravietui.
Geniile au descoperit si vor descoperi lupta, ca metoda de a se slefui.

Am sarit o categorie…pai, cei care se nasc degeaba, nu vor lupta!

Lupta este modul prin care te bati cu tine insuti. Lupta are legatura cu frica si curajul. Daca ai curaj lupti, daca iti este frica, consideri ca lupta nu are rost. Lupta este constructiva daca nu o intelegi gresit, sau daca nu faci o obsesie pentru ea.

Eu am ales sa lupt, nu dintotdeuna a fost asa, uneori mi-a fost frica, alteori am ocolit-o, dar de cele mai multe ori am considerat ca lupta n-are rost. Pe viitor se poate sa mai imi schimb parerea despre ea, dar VOI LUPTA sa nu.

P.S.: 1-Acum ma lupt cu propriul organism, dar asta este o lupta oarba, asa ca voi ceda eu ca sa nu cedeze el :))
2-Acest articol il voi incadra si la „Aberatii de-ale mele”, dar sa stii ca poate e singurul care nu e o aberatie!

1 comentariu

  1. 28 Martie 2016 la 00:03

    […] Mi-amintesc deasemenea, ca puterea nu se masoara in forta si impactul imediat, ci mai degraba in lupta si in […]


Lasă un răspuns

