Cum sa te lasi usor de fumat, sau efectul Placebo?


Bunul meu prieten, Dyde, mi-a povestit de o carte care dupa ce a citit-o a avut „efecte miraculoase” si l-a facut sa se lase de fumat. Cunoscandu-l pe Dyde, am crezut si inca cred ca este vorba de efectul Placebo (nr. Fenomenul sau efectul placebo este tendinţa unei medicaţii sau tratament, chiar inert sau ineficient, să dea rezultate doar pentru că benefiarul e convins că va avea efect). Totusi i-am cerut cartea:Allen Carr`s Easy Way to stop smoking (am vrut sa o pun pe blog, dar nu reusesc sa uploadez fisiere .pdf, iar pe net nu am cautat linkul-promit ca daca si eu cred ca aceasta metoda reuseste am sa dau macar un link).

In aceasta dimineata (nici macar nu am mancat) m-am apucat sa citesc cartea. Am citit 10 pagini si pare ceva interesant, dar tot nu sunt deloc convins ca poate fi atat de miraculoasa. Pana acum cred ca totul depinde de cat il lasi pe acest Allen Carr sa se joace cu mintea ta.

Mai am o tigare, si o sa continui sa citesc cartea, sunt foarte curios de rezultat. La mine sunt sigur ca nu o sa apara efectul Placebo! Ne vedem mai pe seara!

P.S: Cine doreste cartea sa nu ezite sa mi-o ceara vlad_sickmind

1 comentariu

  1. Bee said,

    28 Februarie 2010 la 19:39

    Daca ai fi crezut de la bun inceput ca va merge,mergea..Dar e mai simplu sa te lasi pentru ca vrei!😀


Lasă un răspuns

