Vinovat-Nevinovat


Nu astept sa ma judece vreun zeu invizibil
Ca mi-e frica ca nu cumva sa fie insensibil
Si n-avem acelasi Dumnezeu, este lizibil
Cand vad atatia credinciosi ce-o ard in penibil
Am hotarat sa ma judec singur, m-am acuzat
In primul rand ca traiesc in acest cacat de stat
Aderez…societatii, ce ma vrea un incuiat
Incercand sa protestez, ma voi trezi legat
Noaptea, singur, ma intreb daca chiar sunt vinovat
Atunci cand orice vis, e strans legat de-un bancomat
Dimineata, tata ma priveste doar incruntat
Mama, de orice bucurie s-a instrainat
Eu pot sa relatez, decat foarte indurerat
Stand pe-o banca, intrun parc, fiind infrigurat
Te fut in gura, daca aparent m-ai judecat
Caci, sigur la toate cele, pledez nevinovat!

Refren:
Vinovat-nevinovat, eu tot merg mai departe
Grele-usoare, fara frica le tin in spate
Avand sau neavand loc, imi fac dand din coate
Fie ca vrei sau ca nu vrei, tot trec peste toate

Am preferat adesea sa ma hranesc cu vise
Cand am debordat de idei, prost intelese
Ce ar fi putut, spre ce tind sa ma lanseze
Dar cainii, n-au facut decat sa ma rusineze
Au existat momente, cand prea usor am cedat
Desi ei s-au legat doar de un fapt controversat
Puteam sa-mi continui drumul, dar am stationat
M-am autocenzurat, atunci cand nu am votat
Astfel, in locul meu, altii au implementat
Am repetat greseli si totusi nu am invatat
Si a doua oara, un fals portret mi-am creionat
Au fost cazuri cand, prin minciuna m-am aparat
Desi, eram nevinovat, tot m-am rusinat
Persoane care nu meritau, usor le-am tradat
Pentru toate astea, si cand nu am fost motivat
Recunosc: Sunt vinovat! Protestezi? Da-te-n cacat!

1 comentariu

  1. pacu said,

    28 Noiembrie 2009 la 17:42

    daca nu inregistrezi un track pe asta esti praf;) versuri prea bune sa fie lasate de-o parte


Lasă un răspuns

