Cartea lui Vlad


Blog nou, domeniu nou, insa o sa incep cu o scriere ceva mai veche. Este vorba despre cartea pe care o voi scrie (oare?) Oricum prea putini stiu acest inceput de carte. Textul a fost scris prin aprilie 2009 si contine o parte din aberatiile pe care vreau sa le scriu intr-o carte. Have fun:

„Eu sustin PROPRIA PERSONALITATE, IDEOLOGIE, FILOZOFIE. Asa ca nu e nevoie sa imi susti parerea daca tu gandesti altfel, ar fi chiar de cacat situatia in care tu ai gandi ca mine , pentru ca eu am scris o carte si tu nu. Ba chiar m-as oftica. Astfel nu as fi singurul om cu o gandire atat de buna.

Fragmentul asta imi place la nebunie. El va fi introducerea cartii pe care o voi scrie. Cand? Nu conteaza, dar cu siguranta o voi scrie. Poate o voi scrie atunci cand voi ajunge o personalitate marcanta sau poate asta este inceputul, dar daca e asa, sfarsitul e departe.
Pai si despre ce va fi aceasta carte? Greu de spus, dar cu siguranta stiu despre ce nu voi scrie. In niciun caz cand o sa deschizi coperta cartii nu vei vedea introduceri de genul: “Citeste coaie cartea ca e buna”. Nu vei putea citi nici poezii gen “Luceafarul”, pentru ca in niciun caz nu sunt la fel de trist, debusolat si prost ca Eminescu. Vrei sa-ti dau un argument? Creatia mea nu vine in urma unei pizde ratate. Aici totusi trebuie sa fac o paranteza. Il apreciez pe Eminescu ca poet, si probabil este cel mai bun roman in acest domeniu, dar PAREREA MEA este aceea ca, ca om a fost un mare prost.
De asemenea nu vei gasi cretinitati si nonsensuri marca Nichita Stanescu. In niciun caz nu sunt atat de idiot sa pun pe foaie prostii si randuri inexplicabile sau ilogice. Oricum eu nu voi deveni alcoolic din acelasi motiv ca si el. Asta probabil s-a scufundat in bautura pentru ca era foarte frustrat de numele pe care i l-a dat ma-sa, si aia o alta cretina, cum dracu sa-i dai lu fi-tu nume de fata? Apropo, PAREREA MEA este ca Stanescu a fost un ratat si ca poet.
Si totusi, cele mai putine sanse sa gasesti in aceasta potentiala carte le au cuvintele lui Emil Cioran. Nu am citit nimic despre el, deci nu am cum sa-mi dau cu parerea la persoana lui. 30 de pagini mi-au fost de ajuns ca sa nu mai citesc si continuarea. De ce? Pai (Cica e regula: sa nu incepi niciodata o propozitie cu “pai”…Pai, ma doare-n pula, mie imi place cuvantul) cum dracu sa citesti ceva in care 3 din 5 fraze nu poti sa le intelegi datorita cuvintelor care nici Maestrul DEX nu le-ar putea traduce? Oricum ideea o prinsesem si era vorba despre ceva care eu deja stiam (sa caracterizez niste popoare) dar pe o romana mult mai uzuala.
Intrebarea logica care urmeaza este: “Ma frate, dar eu ce mama naibii pot citi in aceasta carte?” O sa citesti ce ai citit si pana acum, parerea mea despre….si punctele vor continua pentru ca vor fi multe pareri referitoare la multe domenii si acestea se vor intercala direct cu intamplari din viata mea. HA HA HA. Deci nu ai niciun motiv sa citesti cartea. Cine sa fie nebun sa citeasca parerile unui pusti de 17 ani care nu are ce face intr-o noapte de vineri? Dar va dati seama daca as termina cartea doar dupa ce voi deveni o personalitate marcanta a secolului 21? Vor fi destui cei care se vor ingramadi sa citeasca cartea, va fi ceva de genul “ OAAAAUUU cartea lui Vlad…trebuie sa o citesc”
Totusi daca cineva apuca sa puna mana pe aceste randuri si sa inceapa sa citeasca trebuie sa recunoasca ca si-a luat teapa. Am facut incipitul foarte interesant, atat de atractiv de parca ar fi facut de directorul biroului de marketing al unui brand foarte cunoscut. Bineinteles imediat ce ti-am spus despre ce este cartea ai inchis-o, dar involuntar, am reusit sa te fac sa citesti pana aici (Treaba cu marketingul a fost neintetionata, pur si simplu asa am simtit nevoia sa incep).
Dar cum am ajuns sa scriu? Pai cum spuneam mai devreme, intr-o zi de vineri. Chiar o zi extraordinara, cu mult soare. Inceputul zilei a fost ca-ntotdeuna, brusc. Obligatia de a ma duce la scoala m-a trezit din visul meu care….care era….nu mi-l mai amintesc, dar oricat de urat ar fi fost tot este mai frumos ca o zi plictisitoare de scoala(…)”
To be continued….candva!

1 comentariu

  1. pacu said,

    27 Noiembrie 2009 la 09:27

    To be continued….candva mai curand😉


Lasă un răspuns

